Logo Polskiego Radia
PAP
Petar Petrovic 09.08.2013

Ojcowie na celowniku ministra pracy

Resort wyda 1,7 mln złotych na skierowaną do panów kampanię promującą wydłużone urlopy rodzicielskie - informuje "Rzeczpospolita".
Ojcowie na celowniku ministra pracyGlow Images/East News

Resort pracy będzie zachęcał ojców do częstszego korzystania z urlopów ojcowskich. Po wakacjach planuje ruszyć ze specjalną kampanią informacyjną o tym, w jaki sposób nowo uchwalone przepisy pozwolą im łączyć obowiązki rodzinne z zawodowymi.
Małgorzata Druciarek z Obserwatorium Równości Płci Instytutu Spraw Publicznych pozytywnie ocenia działanie ministerstwa. - Taka kampania to dobry znak. Widać, że nareszcie rola ojca została zauważona - mówi Druciarek.
- Ministerstwa mają za zadanie realizować politykę państwa, a nie funkcjonować tak jak komercyjne firmy. Nie podoba mi się, że instytucje państwowe się komercjalizują - mówi Rafał Chwedoruk, politolog z UW.
pp/PAP

Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH >>>