Logo Polskiego Radia
PAP
Katarzyna Karaś 09.10.2013

Rewolucyjne zmiany w dzienniku "Financial Times"

Brytyjski "Financial Times" zamierza w pierwszej połowie 2014 roku przejść na jedno globalne wydanie drukowane zamiast obecnych aktualizowanych edycji.
Rewolucyjne zmiany w dzienniku Financial Timessxc.hu/CC

Jednocześnie wydawcy dziennika chcą podnieść rangę portalu internetowego "Financial Times" (www.ft.com), na którym publikowane będą najświeższe, "gorące" wiadomości.
- W przyszłości nasz produkt drukowany będzie czerpać z oferty internetowej, a nie odwrotnie - zapowiedział redaktor naczelny "FT" Lionel Barber. - Proces wydawania gazety w stylu z lat 70. jest martwy - stwierdził. Dodał, że globalne wydanie drukowane będzie się koncentrować na analizach, danych i grafice.
"Financial Times" po raz pierwszy ukazał się w 1888 roku. - Dziś liczba abonentów wydania online o ponad 100 tys. przekracza liczbę abonentów wydania drukowanego - wskazał Barber. Podkreślił, że gazeta jest coraz częściej czytana na ekranach komputerów osobistych, na tabletach i smartfonach, i wskazał na konieczność przystosowania się do tej sytuacji.
Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>
PAP, kk

''