Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Anna Wittenberg 05.01.2012

Firma przeprasza za nudystę w reklamie ubrań dla dzieci

Czterech roześmianych chłopców biegnie w stronę aparatu. Z pozoru niewinne zdjęcie reklamowe firmy La Redoute stało się pośmiewiskiem internetu. W tle widać bowiem... nagiego mężczyznę.

Firma La Redoute popełniła największe faux pas w historii mody – orzekły francuskie media. Na swojej stronie internetowej umieściła zdjęcie reklamowe plażowej odzieży dla chłopców, w której pojawia się nagi mężczyzna.

Z dystansu nudysta jest niemal niewidoczny. Ale kiedy zdjęcie przybliża się, by zobaczyć szczegóły oferowanej garderoby, pokazują się na nim wszystkie szczegóły – łącznie z genitaliami mężczyzny.

Jak pisze Le Figaro, fotografia była w Internecie przez 16 godzin, zanim firma zdążyła zorientować się, że w tle uśmiechających się chłopców został uchwycony nudysta. W czwartek La Redoute usunęła fotografię i przeprosiła za niefortunne ujęcie w mediach społecznościowych.

Tymczasem firmy nie oszczędzili internauci, którzy umieścili nagiego mężczyznę na setkach zdjęć i obrazów.

źr.
źr. meltybuzz.fr
źr.
źr. meltybuzz.fr

BBC, wit

Firma La Redoute popełniła największe faux pas w historii mody – orzekły francuskie media. Na swojej stronie internetowej umieściła zdjęcie reklamowe plażowej odzieży dla chłopców, w której pojawia się nagi mężczyzna.

Z dystansu nudysta jest niemal niewidoczny. Ale kiedy zdjęcie przybliża się, by zobaczyć szczegóły oferowanej garderoby, pokazują się na nim wszystkie szczegóły – łącznie z genitaliami mężczyzny.

Jak pisze Le Figaro, fotografia była w Internecie przez 16 godzin, zanim firma zdążyła zorientować się, że w tle uśmiechających się chłopców został uchwycony nudysta. W czwartek La Redoute usunęła fotografię i przeprosiła za niefortunne ujęcie w mediach społecznościowych.