Firma La Redoute popełniła największe faux pas w historii mody – orzekły francuskie media. Na swojej stronie internetowej umieściła zdjęcie reklamowe plażowej odzieży dla chłopców, w której pojawia się nagi mężczyzna.
Z dystansu nudysta jest niemal niewidoczny. Ale kiedy zdjęcie przybliża się, by zobaczyć szczegóły oferowanej garderoby, pokazują się na nim wszystkie szczegóły – łącznie z genitaliami mężczyzny.
Jak pisze Le Figaro, fotografia była w Internecie przez 16 godzin, zanim firma zdążyła zorientować się, że w tle uśmiechających się chłopców został uchwycony nudysta. W czwartek La Redoute usunęła fotografię i przeprosiła za niefortunne ujęcie w mediach społecznościowych.
Tymczasem firmy nie oszczędzili internauci, którzy umieścili nagiego mężczyznę na setkach zdjęć i obrazów.
źr. meltybuzz.fr
źr. meltybuzz.fr
BBC, wit
Firma La Redoute popełniła największe faux pas w historii mody – orzekły francuskie media. Na swojej stronie internetowej umieściła zdjęcie reklamowe plażowej odzieży dla chłopców, w której pojawia się nagi mężczyzna.
Z dystansu nudysta jest niemal niewidoczny. Ale kiedy zdjęcie przybliża się, by zobaczyć szczegóły oferowanej garderoby, pokazują się na nim wszystkie szczegóły – łącznie z genitaliami mężczyzny.
Jak pisze Le Figaro, fotografia była w Internecie przez 16 godzin, zanim firma zdążyła zorientować się, że w tle uśmiechających się chłopców został uchwycony nudysta. W czwartek La Redoute usunęła fotografię i przeprosiła za niefortunne ujęcie w mediach społecznościowych.