Logo Polskiego Radia
Czwórka
Karina Duczyńska 13.03.2015

Pozbywamy się telewizorów. Dlaczego?

Choć w Polsce ogromny telewizor wciąż stanowi symbol statusu, na Zachodzie trendy są inne. Klasyczną TV pożerają streamingi internetowe i Youtube.
Czy, jak twierdzą eksperci, w polskiej telewizji jest coraz mniej treści, przyciągających młodych ludzi?Czy, jak twierdzą eksperci, w polskiej telewizji jest coraz mniej treści, przyciągających młodych ludzi?Glow Images/East News
Posłuchaj
  • Czy rzeczywiście tradycyjna telewizja odchodzi do lamusa i co ją zastąpi? (Czwórka/Efekt: WOW)
Czytaj także

Według danych GUS w ubiegłym roku wciąż 97 proc. Polaków posiadało tradycyjny telewizor, ale średnia oglądalność wśród młodych ludzi spada od lat, każdego roku o ok. 4 proc. - W sieci są treści dostępne na życzenie, w łatwy sposób można pozbyć się reklam i oglądać ulubione programy na dowolnych nośnikach - mówił Maciej Gajewski z Chip.pl.

Wtórował mu Marcin Kubicki z magazynu "T3", który jest zdania, że jednym z powodów odchodzenia od tradycyjnej TV na rzecz sieci jest jej… przestarzała oferta, której podstawowe założenia nie zmieniają się od wielu lat. Eksperci prognozowali także, pod jakimi warunkami ostatecznie telewizja ma szansę utrzymać się na rynku.

***

Tytuł audycji: Efekt: WOW

Prowadzi: Kuba Marcinowicz

Data emisji: 12.03.2015

Godzina emisji: 17.30

kd/asz