Logo Polskiego Radia
Czwórka
Andrzej Cała 16.12.2013

Nowy pomysł Facebooka

Twórcy i pracownicy Facebooka non stop pracują nad kolejnymi rozwiązaniami i pomysłami. Najnowszym z nich jest dodanie przycisku "współczuję".
Nowy pomysł FacebookaGlow Images/East News

- Przycisk "lubię to" to znak rozpoznawczy Facebooka, bardzo fajna i ważna sprawa, ale nie zawsze sprawdza się tak jak trzeba - mówi w "Czwartym wymiarze" Jan Blinstrub z portalu gadżetomania.pl. - Gdy ktoś chce podzielić się ze światem jakąś smutną informacją, na zasadzie "umarła mi babcia", to trochę głupio jest to polubić. Dlatego też podobno developerzy Facebooka na jednej z imprez, na których prezentowane są najnowsze pomysły i plany, wymyślili, że wrzucą przycisk "współczuję". Ja jestem dość sceptycznie nastawiony co do powodzenia, bo też współczucie to nie jest to, co najczęściej przekazujemy na Facebooku.
Informacja jest więc ciekawa, ale mało prawdopodobna. Wiemy za to na sto procent, że nie doczekamy się nigdy przycisku "nie lubię". Zdaniem osób decyzyjnych w portalu, jest on zbyt negatywny.
(ac)