Światowa jakość obsługi użytkowników telefonów na kartę, najniższa w Polsce cena połączeń oraz atrakcyjne promocje to argumenty, które przedstawia Virgin Mobile. Zamiast automatów i przypadkowych osób w call center stawia na własnych przeszkolonych pracowników. Co więcej przedstawiciele Virgin Mobile zapowiadają nagradzanie lojalnych klientów, co jest raczej rzadką praktyką wśród znanych nam operatorów. Zatem bez łapanki i ściemniania drobnym drukiem.
Atuty na start
Virgin Mobile Polska oferuje usługi prepaid w atrakcyjnych cenach wraz z wyjątkową ofertą doładowań kont 50% ekstra dla każdego i darmowym dostępem do internetu do końca 2012 r. Chce wyróżniać się na polskim rynku najwyższą jakością obsługi użytkowników telefonów na kartę w Polsce oraz nowoczesną komunikacją z klientami m.in. poprzez portale społecznościowe.
Konto każdego użytkownika sieci Virgin Mobile Polska jest ważne 365 dni dla połączeń wychodzących i 425 dni w przypadku połączeń przychodzących. Oto jak wygląda cennik:
- 19 groszy– to cena minuty połączenia do wszystkich sieci telekomunikacyjnych
- 12 groszy– cena SMS do wszystkich sieci
- 25 groszy– cena MMS do wszystkich sieci
- 1 grosz za 5 kB danych – to opłata za transfer danych
Ponadto Virgin Mobile Polska pragnie, aby zakupione usługi wystarczały użytkownikom telefonów na kartę na dłużej, dlatego daje im wszystkim wyjątkową ofertę przy doładowaniach 50% ekstra. Każdy klient sieci Virgin Mobile Polska, który zasili swoje konto doładowaniem otrzyma połowę jego wartości od operatora gratis:
- Doładowanie 5 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 2,5 zł – razem 7,5 zł
- Doładowanie 10 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 5 zł – razem 15 zł
- Doładowanie 30 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 15 zł – razem 45 zł
- Doładowanie 50 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 25 zł – razem 75 zł
- Doładowanie 100 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 50 zł – razem 150 zł
- Doładowanie 150 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 75 zł – razem 225 zł
Jak wystartować?
Starter Virgin Mobile Polska kosztuje tylko 8 zł i można go kupić on-line na stronie operatora www.virginmobile.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska poprzez stronę www.virginmobile.pl, a także w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.
Każdy z klientów Virgin Mobile Polska, który do końca września br. zakupi starter poprzez stronę www lub przeniesie numer do sieci Virgin i doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku.
Roaming
Virgin Mobile Polska świadczy usługi na terenie całej Polski i poza jej granicami (roaming) jako wirtualny operator komórkowy (MVNO) w zasięgu sieci Play i Orange. Dzięki temu operator nie musi ponosić olbrzymich kosztów budowy własnej sieci komórkowej, a może skoncentrować swoje działania na świadczeniu takich usług, których najbardziej oczekują Polacy.
Virgin Mobile Polska korzysta ze wsparcia międzynarodowej grupy Virgin Mobile oraz doświadczonego lokalnego partnera biznesowego – Łukasza Wejcherta, prezesa firmy Dirlango. Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na świecie. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Oprócz Polski są to: Wielka Brytania, Australia, Stany Zjednoczone, Kanada, Republika Południowej Afryki, Francja, Indie, Chile oraz Polska (od 22 sierpnia 2012 roku). W ramach Grupy Virgin działa ponad 400 różnego rodzaju firm i przedsięwzięć biznesowych, zatrudniających ponad 50 tysięcy osób w 35 krajach.