Nowe Technologie

Polska premiera najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM

Ostatnia aktualizacja: 14.11.2013 16:00
Klienci Microsoft zyskają nowy, intuicyjny interfejs oraz zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM, dostosowanych do specyfiki działania różnych branż. Rozwiązanie jest dostępne do użycia na mobilnych aplikacjach klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady a także jednocześnie w modelu on-premise, jak i online.
Microsoft CRM Dynamics
Microsoft CRM Dynamics

Dzięki zawarciu umowy z InsideView Inc., wiodącym dostawcą rozwiązań social intelligence, Microsoft oferuje użytkownikom rónież rozwiązania Dynamics CRM Online nowe możliwości społecznościowe.

  • Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia.
  • Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty na najlepszych praktykach branżowych, który umożliwia szybkie i płynne wyświetlenie na jednym ekranie wszystkich niezbędnych informacji związanych z wykonywanym zadaniem.
  • Nowa wersja systemu oferuje również udoskonalone narzędzia nawigacyjne, zapewniające dostęp do dowolnego rekordu za pośrednictwem jednego kliknięcia, a także przewodnik po procesach, umożliwiający szybkie tworzenie i dostosowywanie procesów do wymagań biznesowych i oczekiwań klientów. Z kolei integracja z serwisem Yammer pozwala na stały kontakt z klientami, którzy mogą szybko komentować wpisy lub rozmawiać z poziomu oprogramowania Microsoft Dynamics CRM (zainstalowanego w wersji on-premise lub online). Co więcej, Yammer może być wykorzystywany w całej organizacji, włączając do konwersacji nawet te osoby, które nie posiadają licencji CRM.

Nowa wersja systemu bez problemu współpracuje także z Microsoft Lync i Skype, umożliwiając użytkownikom łatwą komunikację z klientami i współpracownikami w czasie rzeczywistym oraz stały dostęp do potrzebnych informacji.

Większe możliwości społecznościowe

Dzięki współpracy z InsideView Microsoft Dynamics CRM w wersji online został wyposażony w usługę Social Insights. Rozwiązanie udostępnia w czasie rzeczywistym informacje na temat firmy i jej kontaktów, pochodzące aż z 30 000 różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta.

Nowe szablony branżowe

Nowa wersja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM udostępnia klientom wstępnie zdefiniowane i w pełni prekonfigurowane szablony, które dokładnie opisują każdy etap danego procesu wraz z zalecanymi działaniami koniecznymi do jego realizacji. Nowe szablony dostosowane są do specyficznych potrzeb różnych branż, takich jak usługi profesjonalne, produkcja czy usługi finansowe. Co więcej, szablony są dostępne z poziomu wszystkich urządzeń mobilnych współpracujących z systemem Microsoft Dynamics CRM.

Mobilność pełna

Wraz z nową wersją Microsoft Dynamics CRM użytkownicy rozwiązania zyskają także dostęp do nowych, mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady,
a także możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dostosowanych do ekranów dotykowych na telefonach z systemami Windows 8 i Android oraz urządzeniach z serii iPhone. Nowe rozwiązania mobilne zapewnią im pełny dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz, a także możliwość bieżącego kontaktu ze współpracownikami
i klientami bez względu na to, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia aktualnie korzystają.

Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM zapewnia naszym klientom jeszcze większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Naszym założeniem było stworzenie rozwiązania przyjaznego użytkownikowi, które umożliwi mu jeszcze szybszą i łatwiejszą realizację celów sprzedażowych z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych – komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft.



autor: Cezary Tchorek-Helm