Nowe Technologie

Pakiet OpenTouch dla małych firm

Ostatnia aktualizacja: 22.12.2012 11:59
Pakiet OpenTouch dla małych i średnich firm obejmuje szereg aplikacji, a jego sercem jest nowa wersja serwera OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE) 9.0. Oferuje on szereg nowych funkcji, które usprawniają wymianę informacji i współpracę zarówno w przypadku pracowników w biurze, jak i personelu działającego w terenie, pozwalając zwiększyć wydajność i usprawnić relacje z klientami.
Pakiet OpenTouch dla małych firm

 

Małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP) znajdują się obecnie pod presją — z jednej strony muszą dostosować się do mobilnych środowisk pracy i zacząć wykorzystywać media społecznościowe, z drugiej zaś chcą zapewnić pracownikom i klientom narzędzia komunikacyjne, które usprawnią współpracę.

 Funkcjonowanie w tym wymagającym środowisku biznesowym stanie się łatwiejsze dzięki wprowadzeniu na rynek aktualizacji pakietu OpenTouch dla małych i średnich przedsiębiorstw firmy Alcatel-Lucent Enterprise. Rozwiązanie oferuje pracownikom nowe możliwości, które spełnią oczekiwania personelu w zakresie korzystania z urządzeń prywatnych w pracy (BYOD) oraz rozszerzą możliwości komunikacji w serwisach społecznościowych, zwiększając przy tym produktywność.

OpenTouch

  • My IC Social Networks — umożliwia pracownikom interakcje z wykorzystaniem mediów społecznościowych w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych za pośrednictwem takich kanałów jak Skype, Facebook, Yahoo i MSN. Oferuje integrację z aplikacjami Microsoft, federalizację książek adresowych i rozbudowane funkcje obecności. Wzbogaca klienta poczty Outlook o funkcje komunikacji i przekształca go w uniwersalny interfejs do obsługi wszystkich potrzeb związanych z pocztą email, czatem, połączeniami głosowymi, wideo, wiadomościami SMS i faksami.
  • Mobilność — nowy punkt dostępowy IP DECT oferuje większą liczbę funkcji i usług, takich jak UDA (uniwersalny dostęp do książki telefonicznej). Dzięki aplikacjom My IC Mobile na iPhone’a i urządzenia z systemem Android, pracownik przebywający poza firmą może utrzymać kontakt z biurem i klientami niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajduje.
  • Pakiety Video i Visual Collaboration — Alcatel-Lucent udostępnia dwa nowe rozwiązania do obsługi telefonii wideo za pośrednictwem terminalu My IC Phone lub wideokonferencji przy użyciu terminali LifeSIZE Unity 50. Nowe produkty ułatwią pracownikom wymianę wiedzy, podnoszenie wydajności i zwiększanie korzyści dla przedsiębiorstwa w oparciu o połączenia, które umożliwiają współpracę wizualną w czasie rzeczywistym.
  • My IC Web for Office — to klient webowy uruchamiany w przeglądarce i służący do zarządzania usługami komunikacyjnymi. Połączenia można monitorować i kontrolować, a także zmieniać ustawienia lub nawiązywać połączenia za pomocą ulubionej przeglądarki internetowej. Kluczową zaletą rozwiązania My IC Web for Office jest bezproblemowe wdrożenie.
  • System OmniPCX Office R9.0 oferuje teraz rozszerzone możliwości w zakresie obsługi technologii SIP, sięgające nawet 120 telefonów tego typu. Rozszerzona oferta IP wprowadza dodatkowe telefony stacjonarne SIP, które pomagają obniżyć koszty i zmniejszyć złożoność środowiska za pośrednictwem łatwych w obsłudze, konwergentnych rozwiązań opartych na standardzie SIP.
  • Inteligentne przekierowywanie połączeń ułatwia małym i średnim firmom optymalną obsługę klientów lub partnerów przez kierowanie połączeń przychodzących do najbardziej właściwego odbiorcy w oparciu o liczne kryteria. Pozwala również firmom z segmentu MŚP stworzyć bardziej profesjonalne wrażenie dzięki funkcji operatora.

Firma Alcatel-Lucent Enterprise została doceniona przez analityków Frost & Sullivan za utrzymanie wysokiej pozycji rynkowej oraz wyróżniona nagrodą jako lider pod względem udziału w rynku globalnym (Global Market Share Leadership Award 2012) w segmencie biznesowych platform komunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw.

 



autor: Jan Petersen

Czytaj także

Jak obniżyć koszty komunikacji w małej firmie?

Ostatnia aktualizacja: 04.04.2012 00:00
Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce często traktują zakupy nowych technologii bardziej jak koszt, niż inwestycję. Nie dostrzegają także korzyści, jakie mogą osiągnąć dzięki zastosowaniu rozwiązań informatycznych. Tymczasem, właśnie dzięki nowoczesnym i prostym w obsłudze narzędziom do komunikacji, firma może istotnie ograniczyć wydatki na podróże i dojazdy oraz rozmowy telefoniczne i inne koszty biura, oszczędzając nawet 40% swoich kosztów.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Od open space do UC - trendy w komunikacji biurowej

Ostatnia aktualizacja: 04.04.2012 00:00
Open space, szklane ściany oraz wewnętrzne komunikatory to tylko niektóre efekty starań firm o lepszą komunikację pomiędzy pracownikami. Era zamkniętych boksów jest już za nami. Z jakimi nowymi trendami w komunikacji biurowej będziemy mieć wkrótce do czynienia?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Alcatel-Lucent: oprogramowanie dla mobilnych rozwiązań biznesowych

Ostatnia aktualizacja: 01.04.2012 00:00
Dzięki nowemu oprogramowaniu firmy Alcatel-Lucent przedsiębiorstwa będą mogły zapewnić pracownikom możliwość łatwego i płynnego przełączania się między różnymi formami usług komunikacyjnych, różnymi rodzajami usług komunikacji biznesowej, takimi jak komunikator, udostępnianie danych, połączenia głosowe i współpraca wideo, bez przerywania bieżącej konwersacji.Pierwszym urządzeniem, które otrzyma specjalistyczne oprogramowanie będzie iPad; wszyscy liczący się dostawcy aplikacji mobilnych również zostaną uwzględnieni.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Nowoczesna komunikacja dla firm

Ostatnia aktualizacja: 26.03.2012 00:00
O wadze jaką odgrywa komunikacja we współczesnej firmie, a szczególnie w międzynarodowej korporacji, chyba nie trzeba już nikogo przekonywać. Mówiąc w skrócie to od sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi departamentami firmy czy klientami często zależy sukces całej organizacji.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Telefon już nie wystarcza

Ostatnia aktualizacja: 05.10.2012 00:00
Jeszcze do nie dawna jedyną metodą nawiązania relacji pomiędzy firmą a klientem był dedykowany numer telefonu. Teraz klienci chcą korzystać także z innych środków komunikacji.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Optymalizacja mobilnych urządzeń w chmurze

Ostatnia aktualizacja: 20.10.2012 00:00
Alcatel-Lucent wprowadza udoskonalenie do rozwiązania Application Fluent Network, pozwalające automatycznie dostosować i zoptymalizować całą sieć firmową, aby płynnie i skutecznie wspierać mobilne urządzenia i aplikacje działające w czasie rzeczywistym w sieci LAN, centrum danych oraz w sieci WAN.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Jak YouTube - to wyłącznie dla firm

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2012 13:04
Alcatel-Lucent wprowadza na rynek aplikację OpenTouch Video Store (OTVS), która ma usprawnić współpracę w ramach przedsiębiorstw. Pozwoli ona przedsiębiorstwom zoptymalizować komunikację biznesową, udoskonalić proces wymiany pomysłów, a także przyspieszyć rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji dzięki natychmiastowemu dostępowi do dużych zbiorów danych w formacie wideo.
rozwiń zwiń