Nowe Technologie

QlikTech wprowadza Qoncierge

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2013 16:39
Jest to darmowy serwis, oferowany w ramach usług wsparcia QlikView Support, która to usługa jest uzupełnieniem dotychczasowej pomocy technicznej QlikView, stworzonej by pomóc klientom i partnerom szybko rozwiązywać problemy i jak najlepiej wykorzystać inwestycję w platformę QlikView Business Discovery.
QlikView
QlikView

 

Qoncierge prowadzą specjalnie przeszkoleni konsultanci, których celem jest dostarczanie wysokiej jakości obsługi klientom i partnerom. Usługa ta zapewnia uproszczoną i efektywną interakcję, która nie tylko poprawia ogólne doświadczenie użytkownika, lecz także skraca czas do uzyskania odpowiedzi na zapytania klientów, które nie dotyczą kwestii technicznych. Niezależnie od tego czy chodzi o licencjonowanie produktów, pobieranie aplikacji, kwestie związane z dostępem do portalu, aktualizowanie profilu czy szkolenia – Qoncierge jest dostępny przez cała dobę, pięć dni w tygodniu.

Z wprowadzonej na rynek w lipcu 2012 roku wersji beta Qoncierge skorzystało ponad 1800 klientów i partnerów na całym świecie. Nastawiony na szybkie reagowanie zespół konsultantów Qoncierge zaczynał pracę nad zgłoszonym problemem najpóźniej w przeciągu trzech godzin od otrzymania zgłoszenia. W czasie 6-miesięcznego okresu testowego Qoncierge, wskaźnik zadowolenia użytkowników wyniósł 97 procent. 

Wsparcie dla Business Discovery

Platforma QlikView Business Discovery dostarcza samoobsługowe rozwiązania BI, pozwalające użytkownikom w całej firmie lepiej zrozumieć sytuację biznesową i podejmować decyzje. Wsparcie techniczne QlikView pomaga klientom oraz partnerom jak najlepiej wykorzystać inwestycję w QlikView i usprawnić Business Discovery. Dzięki połączeniu tradycyjnej i opartej na społeczności pomocy technicznej, darmowym aktualizacjom oraz bazom wiedzy dostępnym online, klienci i partnerzy otrzymują dostęp do źródeł informacji i odpowiedzi potrzebnych do sprawnego rozwiązania zaistniałych problemów.

 



autor: Informacja prasowa

Czytaj także

MŚP nie wykorzystują internetu

Ostatnia aktualizacja: 28.01.2013 05:12
Polski sektor MŚP ma ciągle duży ale nie wykorzystany potencjał. Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową w swoim raporcie o transgranicznej działalności polskich sklepów internetowych podaje, że firmy średnie generują 26 proc. ruchu w zagranicznych zamówieniach. Większe firmy to jedynie 6 proc. tego wolumenu.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Rewolucja dla MŚP

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2013 14:28
Organizatorzy projektu Internetowa Rewolucja – m.in. Ministerstwo Gospodarki, PKPP Lewiatan i firma Google chcą pokazać polskim przedsiębiorcom, że eksport nie wiąże się z dużymi kosztami i trudnościami.
rozwiń zwiń