Nowe Technologie

Tonsil zostanie odbudowany

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2013 07:37
Zadania podjęła się firma White Magick, która będzie świadczyć usługi z zakresu PR oraz marketingu dla odbudowywanej firmy Tonsil.
głośniki Tonsil
głośniki TonsilFoto: materiały prasowe

White Magick zajmie się kreowaniem wizerunku firmy Tonsil w mediach, promocją produktów, a także udzieli wsparcia w procesach związanych ze sferą handlową, w szczególności tworzeniem kanału dystrybucji.

– Nie ukrywam, że umowa z Tonsilem ma dla nas szczególny charakter. Nie tylko ze względu na szeroki zakres współpracy, ale przede wszystkim sentyment do marki. Przecież Tonsil był niegdyś wizytówką Polski w świecie. Włożymy dużo serca i wysiłku, aby Tonsil znów wrócił do gry. Choć zdajemy sobie sprawę, że to trudne zadanie ze względu na ostrą konkurencję. – mówi Kajetan Adamczak, prezes White Magick.

  • Historia firmy Tonsil sięga końca II wojny światowej, kiedy poniemiecka fabryka sprzętu radiotechnicznego została oddana pod zarząd Polskiego Radia. W 1978 głośniki Tonsil trafiły na rynek amerykański, a dynamika sprzedaży na rynkach Zachodniej Europy wynosiła 2500 procent.
  • W latach 80. kolumny Altus królowały w polskich domach. W drugiej połowie lat 90-tych firma znalazła się na zakręcie. Rodzimy rynek zalała fala taniego sprzętu z Azji, jednocześnie zapotrzebowanie na polski sprzęt na rynkach zachodnich wyraźnie zmalało.
  • To sprawiło, że firma znalazła się w trudnej sytuacji finansowej, doszło do zmian własnościowych. W drugiej dekadzie XXI wieku Tonsil wraca w nowej odsłonie. Warto podkreślić, że wszystkie zestawy głośnikowe Tonsil produkowane są nadal we Wrześni co zapewnia właściwą kontrolę jakości.

 



autor: Materiał prasowy

Czytaj także

Transpromo i personalizacja - nowa jakość w marketingu?

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2013 15:46
Transpromo to określenie rozwiązania, które powstało z połączenia dwóch słów: „transakcja” i „promocja”. Jest to nowa forma marketingu bezpośredniego.
rozwiń zwiń
Czytaj także

eMarketing niepopularny w MŚP

Ostatnia aktualizacja: 17.11.2013 10:00
Własna strona www i jej pozycjonowanie w Google to najbardziej popularne metody promocji małych firm w internecie. Jednak przedsiębiorcy są wciąż mało świadomi innych, nowoczesnych narzędzi, które mogłyby im ułatwić prowadzenie i reklamę swojego biznesu - wynika z badania serwisu Firmy.net.
rozwiń zwiń