Nowe Technologie

Samsung otworzył showroom dla biznesu

Ostatnia aktualizacja: 03.07.2013 18:14
Firma Samsung Electronics Polska otworzyła w Warszawie Showroom B2B. Prezentowane w nim będą najbardziej zaawansowane rozwiązania dla biznesu, dedykowane m.in. dla branż takich, jak edukacja, hotelarstwo, centra dyspozycyjne czy bankowość.
Samsung showroom
Samsung showroom

Showroom Samsung B2B to wyjątkowe miejsce, w którym można zapoznać się z najnowszą ofertą rozwiązań przeznaczonych dla segmentu biznesowego, niedostępną w zwykłych sklepach. W Showroomie na stałe dostępni będą fachowi konsultanci, których rolą będzie nie tylko doradzanie klientom w zakresie wyboru sprzętu, ale przede wszystkim ukazanie pełnej jego funkcjonalności poprzez prezentację kompletnych rozwiązań dedykowanych dla poszczególnych branż. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdują się też takie, które już wdrożono w handlu, hotelarstwie czy edukacji.

Zróżnicowane portfolio, które będzie dostępne w Showroomie Samsung B2B zawiera między innymi rozwiązania dotyczące druku, telewizji hotelowej, cyfrowej klasy oraz wielkoformatowych ścian wizyjnych.

Showroom B2B, który dzisiaj otwieramy, jest namacalnym dowodem na zmiany zachodzące w polskim biznesie, który stale się unowocześnia i zgłasza coraz większy popyt na zaawansowane technologie. Jest to także wyraźny sygnał podkreślający pozycję Samsunga jako czołowego dostawcy rozwiązań biznesowych oraz wyznacznik kierunku, w którym chcemy podążać, rozwijając kanał sprzedaży B2B, który zyskuje na znaczeniu i staje się motorem wzrostu firmy – powiedział Paweł Ziemiński, Sales Division Director w Samsung Electronics Polska.

Samsung B2B Showroom znajduje się w budynku biurowym New City przy ulicy Marynarskiej 15 w Warszawie. Będzie wykorzystywany do spotkań biznesowych oraz szkoleń.



autor: Robert Kamiński

Czytaj także

Kto jest najbardziej zainteresowany sondażami satysfakcji klienta

Ostatnia aktualizacja: 14.07.2013 11:00
Interactive Intelligence zauważa, że firmy są coraz bardziej zainteresowane prowadzeniem ankiet satysfakcji klienta w celu podnoszenia jakości obsługi.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Recepta na udany biznes? Po pierwsze: nie poddawaj się

Ostatnia aktualizacja: 16.07.2013 07:00
Okazuje się, że coraz mniej młodych ludzi w Polsce chce zakładać własne firmy. - Nie uczy się studentów jak tak naprawdę prowadzić biznes - mówi dziennikarz ekonomiczny Tomasz Jaroszek. - Często też po pierwszej porażce po prostu się poddajemy, a trzeba próbować dalej.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Czy biznes potrzebuje nowoczesnych technologii?

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2013 08:32
Szczęście, kapitał, odpowiednie miejsce i czas, właściwi ludzie, otoczenie, pomysł to tylko kilka z wielu składowych funkcjonowania firm. Często decydujące o powodzeniu i konkurencyjności danego przedsięwzięcia. Czy firma potrzebuje również technologii?
rozwiń zwiń