Nowe Technologie

Remarketing w nowym wydaniu

Ostatnia aktualizacja: 18.09.2013 11:10
Wyobraźmy sobie, że klient długo szukał konkretnego modelu smartfona. Odwiedzając sklep internetowy w sekcji rekomendacje nagle widzi informację "70% zniżki na smartfon HD" - natychmiast kupuje, bo właśnie takiego modelu szukał. Następnie odwiedzając dowolną stronę www dostaje powiadomienie – „stylowe etui za pół ceny tylko dzisiaj!” – tak działa jedyny w Polsce zintegrowany system rekomendacji i remarketingu Quartic.
Remarketing w nowym wydaniu

Dzięki unikalnemu połączeniu dwóch narzędzi, silnika rekomendacji i usługi remarketingu, właściciele sklepów online mogą skuteczniej niż kiedykolwiek rozpoznawać potrzeby swoich klientów i kierować do nich w pełni spersonalizowane oferty także wtedy, gdy już opuszczą ich sklep on-line czy stronę www. Z kolei klienci odwiedzjący stronę sprzedawcy otrzymują najkorzystniejsze dla nich oferty w czasie rzeczywistym w postaci rekomendacji w sklepie on-line oraz spersonalizowane reklamy, gdy opuszczą już sklep.  To jedyna taka integracja w Polsce.

Korzyści dla konsumenta

Korzyści dla sklepu

Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb

Większa sprzedaż

Zawsze najświeższe informacje o produktach

Większa konwersja klienta

Informacje o najlepszych cenach w czasie rzeczywistym

Częstsze odwiedziny sklepu i witryny www

Rozbudowana oferta alternatywnych produktów

Optymalizacja wydatków reklamowych dzięki dotarciu do właściwego klienta

Oszczędność czasu i wygoda

Kompleksowe narzędzie optymalizujące kontent zarówno na stronie sklepu jaki i w sieci

 

Dodatkowo system przedstawia zoptymalizowaną  i dostosowaną do potrzeb konsumenta treść, a sprzedawcy  daje wiele możliwości  personalizowania przekazu w kampaniach reklamowych, w zależności od potrzeb klientów. Połączenie tych dwóch narzędzi w zintegrowany, automatyczny system działający zarówno na stronie sklepu, jak i w całej sieci oznacza większą możliwość konwersji czy dotarcia do użytkownika z ofertą jakiej oczekuje. Na każdym etapie jego aktywności online.

Personalizowane rekomendacje w sklepie i w reklamie

Właściwe rozpoznanie potrzeb konsumentów powoduje, że wracają oni na stronę sklepu częściej, kupują więcej i polecają stronę swoim znajomym. Obecnie z dualnego systemu Quartic korzystają m.in. www.matras.pl, www.dekoria.pl czy www.sonymobile-sklep.pl.

Polski know-how

Autorski silnik Quartic i remarketing to coś więcej niż prosta informacja o tym, jakie produkty sprzedają się najlepiej w danym sklepie i jakie przedmioty obserwują inni użytkownicy. Inteligentny algorytm pozwala m.in. na zwiększenie wartości koszyka. Klient podczas zakupów może być np. informowany w czasie rzeczywistym o dodatkowych produktach z innych kategorii, które będą pasować do jego zamówienia lub o najlepszych promocjach danego dnia, a także wielu innych ofertach jakie przygotował dla niego sprzedawca.

Słowniczek pojęć

Silnik rekomendacji – Dzięki tej usłudze klient odwiedzający sklep online widzi najlepsze,  dopasowane do jego potrzeb oferty w specjalnej dedykowanej sekcji strony. System dzięki analizie indywidualnego zachowania na stronie www lub w sklepie online, rekomenduje użytkownikowi w oddzielnych ramkach przedmioty, które mogą go zaciekawić lub będą odpowiednim uzupełnieniem jego zamówienia.

Remarketing – Gdy klient opuści już stronę sklepu internetowego,system będzie co jakiś czas informował go o promocjach i ofertach jakie w międzyczasie pojawiły się w sklepie lub o ciekawych produktach, które mogą być dodatkiem do jego wcześniejszych zakupów. Zaletą systemu jest to, że funkcjonuje on nie tylko na stronie www sklepu ale w całej sieci, niezależnie gdzie aktualnie przebywa konsument.

SAAS (ang. Software as a service) – Skrótem  tym określa się model, w którym klient nie musi instalować danego oprogramowania na swoim komputerze aby móc z niego korzystać. Aplikacja jest przechowywana na serwerze producenta i udostępniana użytkownikom poprzez internet. Producent odpowiada za wszystkie kwestie związane z obsługą techniczną oprogramowania i gwarantuje jego niezawodność.



autor: Materiały prasowe

Zobacz więcej na temat: firma marketing remarketing
Czytaj także

Dane rządzą marketingiem

Ostatnia aktualizacja: 24.07.2013 10:41
Wnioski płynące z ogólnoeuropejskiego sondażu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” pokazują, że przejście do cyfrowych kanałów marketingowych oraz rosnąca rola informacji w procesach marketingowych prowadzą do powstawania istotnych podziałów pod względem skali inwestycji w nowe technologie wśród przedsiębiorstw wykorzystujących potencjał takich rozwiązań.
rozwiń zwiń