Logo Polskiego Radia
Jedynka
Klaudia Hatała 09.05.2020

Weekend w Polsce. Atrakcje turystyczne znów dostępne dla zwiedzających

W sobotnich "Czterech porach roku" w Programie 1 Polskiego Radia mówiliśmy o parkach, zamkach, muzeach, które po długiej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa znów stają przed nami otworem.
Posłuchaj
  • Atrakcje turystyczne ponownie otwarte dla zwiedzających. Cz. 1 (Cztery pory roku/Jedynka)
  • Atrakcje turystyczne ponownie otwarte dla zwiedzających. Cz. 2 (Cztery pory roku/Jedynka)
  • Atrakcje turystyczne ponownie otwarte dla zwiedzających. Cz. 3 (Cztery pory roku/Jedynka)
Czytaj także

W audycji zajrzeliśmy m.in. do Darłowa i sprawdziliśmy, jak wyglądają przygotowania do zbliżającego się wielkimi krokami sezonu.

czytaj więcej
rodzina dziecko wakacje góry 1200.jpg
Odpoczywaj w Polsce bezpiecznie!

Byliśmy także w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, zwiedzaliśmy Zamek w Krasiczynie oraz Zamek Krzyżacki w Człuchowie.

Odwiedziliśmy także Gostyń, gdzie zwiedzaliśmy Auto-Muzeum, Muzeum w Nieborowie i Arkadii pełne ciekawej architektury nawiązującej do antyku i średniowiecza oraz piękną wieś Jemiołów.

Zapraszamy do wysłuchania dołączonych nagrań.

***

Tytuł audycji: Cztery pory roku

Prowadzi: Roman Czejarek

Goście: Daniel Frącz (Biuro Promocji Darłowa), Dominika Miodek (Muzeum w Nieborowie i Arkadii), Maciej Peda (właściciel Auto-Muzeum w Gostyniu), Ilona Dziewałtowska-Gintowt (przewodniczka po Zamku w Człuchowie), Jacek Zagożdżon (Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie), Mirosław Chochoł (Skansen w Jemiołowie), Żaneta Niedbała (Zamek w Krasiczynie)