Według najnowszych wyników (luty-kwiecień 2011) instytutu badań opinii Radio Track SMG/KRC MillwardBrown w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku radiowa Czwórka rozbudowała swoje audytorium o blisko 120 tys. nowych słuchaczy, powiększając tym samym zasięg dzienny w grupie osób między 15 a 75 rokiem życia z 0,28% do 0,67%.
Co ciekawe, wzrost popularności (mierzony zasięgiem dziennym) dotyczył zarówno dojrzałej części populacji, jak i ludzi młodych. W przypadku młodszych słuchaczy (do 30 roku życia), którzy tworzą główne audytorium Czwórki - Radia z Wizją (ponad 66%), zasięg dzienny wzrósł z 50 tys. osób do 133 tys., czyli o 166%.
Stacja zyskała również na udziałach rynkowych. O ile w ogólnej grupie dorosłych Polaków (15-75 lat), udziały radiowej Czwórki zwyżkowały z 0,16% do 0,47%, o tyle w wiodącej kategorii wiekowej (do 30 lat) wzrost był trzykrotny i oznaczał pokonanie progu 1% (z 0,38% do 1,14%).
W ujęciu geograficznym najnowsze wyniki Programu 4 Polskiego Radia, uzyskane w przedziale luty-kwiecień br. poprawiły się w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku aż w 12 (na 16) województwach.
"Radio z Wizją" to projekt najbardziej nowatorskiej z anten Polskiego Radia – Programu 4. Jego innowacyjność polega na równoczesnym nadawaniu sygnału radiowego i telewizyjnego. Wykorzystanie najnowszych technologii i interaktywnych rozwiązań pozwoli dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych odbiorców stacji.
Czwórka obecna na wizji dostępna jest m.in. na platformie n (kanał 226), platformie Cyfra+ (kanał 145), w Telewizji Cyfrowej UPC (kanał 787) oraz w sieciach Aster, Toya, Telpol, Satfilm.