No Man's Sky pozwala graczom usiąść za sterami statku kosmicznego, w którym przemierzać można układy planetarne. Natomiast perspektywa dobrze znana z pierwszoosobowych strzelanek umożliwia eksplorowanie poszczególnych planet „o własnych nogach”.
– Twórcy niestety nie spełnili żadnej obietnicy, która zapowiadali. Gra jest nudna i bardzo płytka. Każda planeta wygląda niemal tak samo. W moim przekonaniu do No Man's Sky na siłę został również włączony tryb survivalowy, co wypada dość słabo – powiedział Bartek Stodolny.
Akcja gry osadzona jest w bliżej nieokreślonej przyszłości. Zabawa rozgrywa się w galaktyce złożonej z ponad osiemnastu trylionów planet. Świat jest w pełni otwarty i pozbawiony jakichkolwiek barier.
– Gracz miał mieć możliwość przemierzania kosmosu w grupie, chociażby ze swoimi znajomymi w trybie multiplayer. Niestety, wbrew zapowiedziom, takiej możliwości nie ma. Podobnie jak z planetami piaszczystymi, które miały dodać kolorytu całej produkcji. Ich także brakuje – dodał Bartłomiej Sieja.
O przedstawieniu kosmosu w sztuce i kulturze mówił także Karol Wójcicki, popularyzator nauki.
Ponadto w audycji Przemysław Pająk z serwisu spidersweb.pl mówił o trwającym wyścigu na rynku producentów smartfonów oraz o możliwości ich dalszego rozwoju i ulepszaniu.
Natomiast w kąciku recenzenckim Przemek Pawełek podzielił się swoimi wrażeniami po obejrzeniu filmu Deadpool w wersji na Blu-Ray.
Nie zabrakło także przeglądu najważniejszych informacji z dziedziny gier i nowych technologii.
Prowadzącymi 24. Poziom byli Kasia Gizińska i Przemek Pawełek.
Polskie Radio 24/db