- W dyskontach mają produkty niedostępne w innych sklepach – zwracał uwagę jeden ze słuchaczy Czwórki. – Nie ma nic wstydliwego w tym, że chcemy zaoszczędzić, skoro jakoś produktów jest taka sama jak gdzie indziej – podkreślała słuchaczka.
Nie ma wątpliwości, że Polacy pokochali dyskonty. Dziś unikają ich jeszcze najbogatsi ludzie, którzy cenią sobie markowe produkty i wysoki komfort robienia zakupów, ale i oni, według Jeremiego Mordasewicza z Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatntych, niedługo przekonają się do oferty sklepów dyskontowych.
- Sklepy dyskontowe chcą zerwać z tradycją, że można tam kupić tylko bardzo tanie, niskiej jakości produkty. Wkrótce pojawią się tam rzeczy o akceptowalnym standardzie nawet dla osób z grubym portfelem - opowiadał ekspert.
Czy dyskonty odbiorą klientów super i hipermarketom? Posłuchaj nagrania audycji.
bch