Polskie Radio

KTR: srebro dla akcji "Na tych samych falach" portalu Polskiego Radia, brąz dla kampanii Trójki

Ostatnia aktualizacja: 08.05.2014 21:35
„Na tych samych falach” (Soundtrack to your live) - akcja portalu PolskieRadio.pl, którą prowadziliśmy z agencją Isobar Poland na Pikniku Naukowym 2013 – otrzymała srebrną nagrodę w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) w kategorii "Reklama aktywna - Experiential Marketing". W kategorii "Kampania" brąz zdobyła kampania Programu 3 Polskiego Radia "Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie"
Wręczenie srebrnej nagrody KTR dla akcji Na tej samej fali stworzonej przez polskieradio.pl i Isobar Poland. (L) Andrzej Mietkowski, dyrektor portalu polskieradio.pl, (Ś) Maciej Nowicki, dyr. kreatywny Isobar Poland.
Wręczenie srebrnej nagrody KTR dla akcji "Na tej samej fali" stworzonej przez polskieradio.pl i Isobar Poland. (L) Andrzej Mietkowski, dyrektor portalu polskieradio.pl, (Ś) Maciej Nowicki, dyr. kreatywny Isobar Poland. Foto: Marcin Obara

„Na tych samych falach”

Polskieradio.pl i Isobar zaprosiło uczestników Pikniku do niezwykłego eksperymentu. Polegał na sterowaniu radiem za pomocą myśli. Każdy chętny spróbowania zdolności swojej koncentracji mógł za pomocą prostego elektroencefalografu (urządzenia do mierzenia elektrycznej aktywności mózgu) dobierać do swojego nastroju muzykę lub inne programy z zasobów Polskiego Radia.

Koncentrację na wybranym dźwięku trzeba było utrzymać przez 7 sekund. Im „trudniejszy” dźwięk, tym koncentracja musiała być większa. W eksperymencie było osiem poziomów trudności utrzymania koncentracji. Niewielu udało się dotrzeć do najwyższego poziomu. Ale wszyscy bawili się świetnie i podkreślali, że udział w eksperymencie był niezwykłym przeżyciem

"Trójka nie nadaje bzdur"

Brązową nagrodę w konkursie KTR w kategorii Kampania  otrzymała agencja Walk Creative za kampanię Programu 3 Polskiego Radia "Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie"

Fot.
Fot. Polskie Radio

Kreacja, wpisująca się w Trójkowy klimat, zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru. W filmach wykorzystano wizerunki artystów związanych z Trójką - dziennikarza Programu 3 Artura Andrusa, młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej "Mateusz Trójki" Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego.

Grand Prix dostała agencja FaceAddicted za kampanie „Kulturyzator Frugo”.

Agencją roku została DDB Warszawa a reklamodawcą roku firma FoodCare Polska.

Pełną listę zwycięzców konkursu KTR można znaleźć tu.

Klub Twórców Reklamy

KTR to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce. Wieloosobowe jury w kilkudziesięciu kategoriach ocenia najbardziej kreatywne i ciekawe „perełki komunikacyjne” powstałe w Polsce. Nagradzane są nie tylko tradycyjne reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne, ale i akcje takie jak „Na tej samej fali”, teledyski, eventy, działania w mediach  społecznościowych i innych nowoczesnych formach komunikacji.  Już sama nominacja jest sukcesem, a otrzymanie nagrody to szczególne wyróżnienie.

W ubiegłym roku portal PolskieRadio.pl otrzymał na gali KTR srebro za przygotowaną przez Hypermedia Isobar akcję „Dotknij Dźwięku”, którą pokazaliśmy na Pikniku Naukowym w 2012.

Wcześniej nasza akcja zdobyła nagrody na festiwalach reklamowych Epica (Paryż) i Golden Drum (Portoroż, Słowenia) .

Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik 2013 >>>

Czytaj także

Portal Polskiego Radia wyróżniony w prestiżowym konkursie

Ostatnia aktualizacja: 05.10.2012 21:16
Projekt "Dotknij Dźwięku”, realizowany przez Portal wspólnie z agencją Hypermedia Isobar, startował w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych świata, Golden Drum w Portoroż.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Portal Polskiego Radia nagrodzony za projekt "Dotknij Dźwięku"

Ostatnia aktualizacja: 05.10.2012 21:17
Projekt "Dotknij Dźwięku", prowadzony wspólnie z agencją Hypermedia Isobar, zdobył dwie nagrody Silver Drum w jednym z najważniejszych konkursów reklamowych w Europie Golden Drum.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Dostaliśmy nagrodę za "dotykanie dźwięków"

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2012 16:10
Projekt "Dotknij dźwięku”, realizowany wspólnie przez Portal polskieradio.pl i agencję Hypermedia Isobar, jako jedyny z Polski, otrzymał srebro w globalnym konkursie reklamy Epica Awards. Nagrodę przyznano w kategorii "Corporate Image”.
rozwiń zwiń
Czytaj także

"Dotknij dźwięku” w finale Europejskiego Festiwalu Kreacji w Lizbonie

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2012 18:50
Projekt "Dotnij dźwięku" to pionierska kampania wykorzystująca unikalne zasoby portalu Polskiego Radia, który posiada największą bazę nagrań w kraju
rozwiń zwiń
Czytaj także

Piknik Naukowy na Stadionie Narodowym!

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2013 13:38
17. edycja Pikniku Naukowego Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik odbędzie się w zupełnie nowej scenerii. Organizatorzy szykują się na wielki tłum zwiedzających.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Dwa Srebra i Brąz za akcję Dotknij Dźwięku

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2013 20:17
To już kolejna nagroda dla naszej inicjatywy Dotknij Dźwięku, która powstała w wyniku współpracy agencji interaktywnej Hypermedia Isobar z portalem PolskieRadio.pl. Projekt zestawia unikatowe, archiwalne zasoby Polskiego Radia z najnowocześniejszą technologią druku trójwymiarowego.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Piknik Naukowy 2013. Dotknij magii radia!

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2013 18:30
Na Stadionie Narodowym w Warszawie trwa 17. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik - największa plenerowa impreza promująca naukę w Europie.
rozwiń zwiń