Polskie Radio

Internetowa ofensywa Polskiego Radia

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2010 23:50
Polskie Radio sięga po najnowsze technologie i rozszerza swoją ofertę w Internecie.



Na platformie moje.polskieradio.pl dostępnych jest już 40 kanałów radiowych. Wystartował radiowy sklep internetowy oraz nowy interaktywny portal polskieradio.pl. Rozgłośnia konsekwentnie realizuje także projekt Radio na wizji.

Moje.polskieradio.pl to jeden z najważniejszych projektów realizowanych na 85-lecie Polskiego Radia. Nie jest przedsięwzięciem stricte komercyjnym, wpisuje się bowiem w misyjną rolę nadawcy publicznego. Za pośrednictwem tego nowoczesnego narzędzia Polskie Radio, na niespotykaną dotychczas skalę, może zaprezentować własny dorobek.

Po raz pierwszy tak szeroko dostępne w sieci będą radiowe archiwalia, zawierające blisko milion pozycji. Moje.polskieradio.pl jest samodzielną platformą internetową, jednocześnie stanowi element, swoiste dopełnienie i rozszerzenie funkcjonalności Portalu polskieradio.pl.

Moje.polskieradio.pl ma wszystkie najważniejsze cechy nowoczesnego sformatowanego radia internetowego: działa w ramówce, jest zamknięte w ramy czasowe, a każdy z kanałów ma własne jingle i zapowiedzi. Autorzy systematycznie aktualizują swoje stacje i rozszerzają bazę muzyczną oraz słowną. Moje.polskieradio.pl posiada czytelne menu i zapowiedzi kolejnych pozycji programowych. Do tworzenia kolejnych kanałów wykorzystywana jest najnowsza technologia radiowa.

Obecnie projekt obejmuje 40 kanałów, w tym 14 słownych i 26 muzycznych. Docelowo będzie to 85 kanałów. Wśród nich znajdą się całkowicie nowatorskie na polskim rynku radiowym i internetowym propozycje, między innymi 24-godzinny kanał informacyjny oparty o materiały reporterskie Informacyjnej Agencji Radiowej.

Nowy Portal Polskiego Radia polskieradio.pl wykorzystuje w pełni bogactwo i różnorodność treści tworzonych przez całą rozgłośnię. Dzięki temu przyciąga nowych odbiorców oraz zwiększa liczbę użytkowników i odsłon. Nowe kanały tematyczne i możliwość tworzenia radia on-demand łączą się z nowatorskim i spójnym serwisem wyposażonym w prostą nawigację.

Sklep.polskieradio.pl umożliwia słuchaczom nabycie wydawnictw fonograficznych wydanych przez Agencję Fonograficzną Polskiego Radia, często trudno dostępnych na rynku. Oferuje muzykę (w szczególności polską) na najwyższym poziomie, nagrania archiwalne oraz gadżety związane z programami Polskiego Radia.

 

(pg)

Czytaj także

Co drugi internauta słuchał radia w sieci

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2010 13:36
Ponad trzy czwarte polskich internautów korzystało w sieci z materiałów wideo; połowa słuchała w Internecie radia – wynika z badań firmy Gemius.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Polskie Radio przebojem wkracza do internetu

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2010 08:13
Polskie Radio otworzy w internecie 80 kanałów tematycznych - zapowiada w "Sygnałach Dnia" prezes zarządu Polskiego Radia Jarosław Hasiński.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Tu Polskie Radio

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2010 07:00
"Tu Polskie Radio 1925-2010 " to tytuł wystawy poświęconej 85. letniej historii Polskiego Radia.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Rewolucja technologiczna Polskiego Radia

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2010 06:54
Polskie Radio rozpoczyna internetową ofensywę.
rozwiń zwiń