PRO8L3M z okazji premiery najnowszego materiału zaprasza na podróż po świecie cyfrowej dystopii. Finałem wyjątkowej instalacji, będzie niezwykły w swojej formule, przedpremierowy odsłuch nadchodzącego albumu. To pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce integrujące muzykę, fanów, artystów, sztuki wizualne i wirtualne.
Tytułowy OUTPOST (eng. an outlying or frontier settlement) to fragment wirtualnego świata, osadzony w naszej rzeczywistości – wychodzący poza granice, który możemy fizycznie zwiedzić. To świat, w którym na każdym etapie zanurzania się w doświadczeniu, wchodzimy w dialog, zarówno za pomocą technologicznych interfejsów, jak i całkowicie realnych doznań. Multisensoryczna i w pełni oparta na interakcji odbiorca-medium instalacja, oparta będzie w 100% na doświadczeniu wynikającym z obcowania z różnymi formami technologii.
Na kilka dni postindustrialna, niewykorzystywana do tej pory na projekty artystyczne, przestrzeń na warszawskiej Pradze, zmieni się w świat, gdzie granice pomiędzy tym, co cyfrowe a namacalne, staną się nieostre. Czy VR wpływając na nasze zmysły, może trwale zmienić sposób, w jaki postrzegamy naszą rzeczywistość? Czy wszystkiego możemy doświadczyć cyfrowo? Która rzeczywistość będzie tą "główną" w przyszłości? W jakim kierunku podąża nasza cywilizacja – cyfrowej utopii czy dystopii? Na te pytania będą starali się odpowiedzieć twórcy instalacji wraz z duetem PRO8L3M. Wspólnie zapraszają do świata, gdzie do zmysłów odbiorców przemawiać będą całkowicie nowym, wizualnym i cyfrowym językiem prezentacji muzyki. Finał doświadczenia w postaci wyjątkowego, przedpremierowego odsłuchu albumu "Widmo", zintegruje doświadczenia wizualne, dając możliwość osobistego obcowania z muzyką i dialogu z zaskakująco zaaranżowaną przestrzenią.
Za stworzenie OUTPOST - IN5TALAC7A odpowiadają wspólnie z duetem PRO8L3M: MELT, wielokrotnie nagradzane studio kreatywne, tworzące immersyjne doświadczenia na granicy świata prawdziwego z wirtualnym i pomysłodawcy instalacji oraz OUTRAGE – agencja zajmująca się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru rozrywki i kultury, integrująca je ze światem reklamy odpowiedzialna za kreację i komunikację wokół "WIDMO" LP.
Terminy wydarzenia:
22.02 – Piątek, godz.: 18:00, 20:00, 22:00
23.02 - Sobota, godz.: 18:00, 20:00, 22:00
24.02 - Niedziela, godz.: 18:00, 20:00, 22:00
25.02 - Poniedziałek, godz.: 19:00, 21:00
26.02 - Wtorek, godz.: 19:00, 21:00
Bilety dostępne są w sprzedaży poprzez platformę Going.