"Nie hejtuj, spróbuj zrozumieć – o pożytkach płynących z różnorodności" już w sobotę 17 grudnia. Zajęcia poprowadzi dr Piotr Jakubowski.
Zaproszenia na udział w zajęciach będą rozdawane podczas wybranych audycji Polskiego Radia Dzieciom.
---> SŁUCHAJ POLSKIEGO RADIA DZIECIOM <---
Uniwersytet Młodego Badacza – UMB, to nieodpłatny projekt, który powstał z myślą o dzieciach w wieku 6-11 lat i ich rodzicach. Gromadzi on wykładowców akademickich, których łączy pasja dzielenia się wiedzą z innymi – niezależnie od wieku. Celem jest wsparcie samorozwoju i talentów Młodych Badaczy.
Moduł Było sobie (cyber) społeczeństwo? przybliży zagadnienia związane z filozofią, światem mediów i cyberprzestrzeni. Porozmawiamy o wzajemnym szacunku i o pożytkach z tego, że ludzie się różnią.
Zajęcia w ramach modułu Ja, my, oni – polityka pokażą, na czym właściwie polega ta ostatnia i że nie można przed nią uciec. Zorganizujemy własne wybory i nauczymy się kulturalnie debatować.
Ziemia i kosmos to blok tematyczny, w którym w laboratorium sprawdzimy co jeść, aby być zdrowym, dlaczego tak ważne jest mycie rąk, a w plenerze dowiemy się jak widzą zwierzęta. Każdym zajęciom towarzyszyć będą wykłady, warsztaty oraz gry tematyczne.
Spotkania odbywają się w Młodzieżowym Domu Kultury "Bielany" przy ul. Cegłowskiej 39.
Więcej informacji na stronie mlodybadacz.edu.pl
Podczas warsztatów obecni będą dziennikarze Polskiego Radia Dzieciom.
Polskie Radio Dzieciom objęło patronatem medialnym projekt Uniwersytet Młodego Badacza.
Polskie Radio Dzieciom to całodobowe radio dla dzieci i rodziców. Każdego tygodnia stacja emituje ponad 130 premierowych audycji w tym m.in. audycje edukacyjne, podróżnicze, kulturalne i rozrywkowe oraz bajki, słuchowiska i podcasty. W audycjach usłyszeć można znane i lubiane piosenki dla dzieci.
Wszystkie audycje Polskiego Radia Dzieciom są źródłem wszechstronnej wiedzy, rozwijają w dzieciach wrażliwość na dźwięki.
Stacja nie emituje żadnych reklam!
Więcej aktywności stacji można znaleźć na profilu Polskiego Radia Dzieciom w mediach społecznościowych.