Polskie Radio Dzieciom

"Facet na 100 PRO" - trwa nabór na Ambasadorów

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2025 09:31
W Fundacji Share the Care trwa nabór na Ambasadorów corocznej kampanii "Facet na 100 PRO". To wyjątkowa okazja dla ojców z całej Polski, aby podzielić się swoimi historiami i zainspirować innych mężczyzn do aktywnego rodzicielstwa. Od 1 do 20 kwietnia organizator czeka na historie, które pokazują, jak różne mogą być ścieżki ojcostwa, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka i jak wiele daje samym mężczyznom. Polskie Radio Dzieciom objęło patronatem medialnym kampanię "Facet na 100 PRO".
Facet na 100 PRO - trwa nabór na Ambasadorów
"Facet na 100 PRO" - trwa nabór na AmbasadorówFoto: mat. prom.

"Dzieci uczą się przez obserwację – to, jakim jesteś ojcem, kształtuje ich przyszłość. Nie musisz być idealny, by być inspiracją. Liczy się Twoja obecność, autentyczność i zaangażowanie. Fundacja Share the Care wierzy, że każde dziecko zasługuje na bliską relację z tatą, dlatego promujemy aktywne ojcostwo i chcemy pokazywać historie, które mogą zmieniać świat!” - zachęca Karolina Andrian z Fundacji Share the Care.

Nie ma znaczenia, ile masz lat, czy wychowujesz dziecko samodzielnie, czy z partnerką/żoną, czy korzystałeś z urlopu rodzicielskiego. Liczy się autentyczność i prawdziwa historia – taka, która może poruszyć innych. Bo bycie tatą to życie na 100% – pełne emocji, bliskości i chwil, które zostają na zawsze. Nie zawsze jest łatwo, ale kto powiedział, że ma być? Czasem wystarczy przytulenie, spojrzenie czy pierwsze „tato”, żeby poczuć, że wszystko ma sens.

Kampania „Facet na 100 PRO. Prawdziwe historie” pokazuje, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka. Autorzy 10 najciekawszych historii zostaną zaproszeni do Warszawy na nagrania wideo i otrzymają tytuł Ambasadora kampanii „Facet na 100 PRO”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym voucher rodzinny do parku Suntago wraz z noclegiem w Suntago Village, limitowana bluza Ambasadora kampanii oraz zestaw od marki Gillette. Partnerem strategicznym kampanii „Facet na 100 PRO” już czwarty rok z rzędu jest marka Gillette, która dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. Podkreśla znaczenie role models, czyli pozytywnych wzorców do naśladowania, które inspirują szczególnie młodsze pokolenia. „Uosobieniem misji Gillette jest nasza ostatnia kampania „Bo chcę”.

W spocie reklamowym wystąpił ambasador marki – Mateusz Damięcki, który mówi o tym, że realizowanie się w roli taty jest dla niego przyjemnością, a nie obowiązkiem. Kampania „Facet na 100 PRO”, której marka Gillette jest strategicznym partnerem, ma na celu budowanie świadomości ojców na temat ich unikalnej roli w życiu swoich dzieci od samego początku.

Wierzymy, że Ojcowie, którzy aktywnie uczestniczą w życiu swoich dzieci, często doświadczają większej satysfakcji z życia oraz większego poczucia spełnienia.” mówi Marta Rzepecka, Brand Managerka Gillette na Europę Centralną. Zgłoszenia do konkursu oraz więcej szczegółów na temat kampanii „Facet na 100 PRO. Prawdziwe historie” na: https://tata.teamrodzina.p

Zobacz także
Czytaj także

Ojcowski wyjazd z dzieckiem. Bezcenne chwile sam na sam

Ostatnia aktualizacja: 02.07.2024 11:13
W wychowaniu dziecka oboje rodzice pełnią równie ważną rolę, a coraz większa świadomość ojców na temat ich znaczenia w rodzinie napędza ich do bycia blisko ze swoimi dziećmi. Szansą na spędzenie czasu razem są m.in. wspólne wyjazdy, które budują i zacieśniają więzi. Niemniej jednak wycieczka z maluchami, podczas której jest się ich jedynym opiekunem może być wymagająca. Jak zatem ojcowie mogą przygotować się do spędzania czasu sam na sam z dzieckiem? W Strefie Rodzica porozmawialiśmy o tym z Michałem Alickim, twórcą bloga "Tata Szef".
rozwiń zwiń
Czytaj także

Kim jest współczesny ojciec i jak bardzo zmienił się na przestrzeni pokoleń?

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2024 12:36
W ostatnich latach można zaobserwować, że ciężar wychowania dzieci coraz częściej biorą na siebie tatusiowie. Stąd nie powinien dziwić najnowszy raport Think Tanku Tato.Net, według którego już nie 7 min, a 120 dziennie poświęca przeciętny ojciec swojemu dziecku. Tuż po Dnu Ojca porozmawiamy o tym jak zmieniła się rola współczesnego mężczyzny - ojca dzieci. Opowie o tym Łukasz Wachowski trener tato.net, założyciel i lider Ojcowskiego Klubu w Wyszkowie.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Rok standardów ochrony małoletnich - co się zmieniło na lepsze, co pozostało wyzwaniem?

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2025 14:29
Brak wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich wiąże się z naganą lub karą grzywny dla podmiotu, ale co istotniejsze - bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo dzieci w danej placówce sprawującej opiekę. Przemoc w kulturze, dylematy współczesnego wychowawcy, przemoc rówieśnicza i neuroróżnorodność – to tylko część z tematów, które pojawią się w dyskusjach przy okazji Tygodnia Standardów Ochrony Dzieci, organizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w dniach 7-11 kwietnia 2025. Wymagania prawne ustawy, która obowiązuje od 15 lutego 2024 roku, zderzone zostaną z codzienną praktyką osób odpowiedzialnych za ich wdrożenie. 
rozwiń zwiń