Polskie Radio Dzieciom

"Jaśniej”. Nowa płyta Exodus 15

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2018 11:00
Tym razem w studiu Polskiego Radia Dzieciom zrobi się nie tylko tłumnie i wesoło ale znacznie jaśniej! A wszystko dlatego, że będą z nami mali i duzi członkowie zespołu Exodus 15, którzy przyjechali, aby opowiedzieć o swojej nowej płycie "Jaśniej”.
Audio
  • Zespół Exodus 15 z najnowszą płytą "Jaśniej". (Niebieska szkatułka. Niedzielny program poświęcony/Polskie Radio Dzieciom)
Jaśniej. Exodus 15. Jak dzieci.
"Jaśniej”. Exodus 15. Jak dzieci. Foto: (Materiały promocyjne)

Cały krążek to dynamiczny i nowoczesny materiał skierowany nie tylko do dzieciaków, ale całych rodzin. Zapraszamy do zapoznania się z tą energetyczną ekipą i muzyką w sam raz na wakacyjne podróże. 
Wydawcą płyty "Jaśniej" zespołu Exodus 15 jest Fundacja Proem.

To wydanie audycji prowadziła Marta Kawalec

"Niebieska szkatułka, czyli niedzielny magazyn poświęcony” w każdą niedzielę o 10.00.

Polskie Radio Dzieciom jest patronem medialnym płyty ”Jaśniej”.

Polskie Radio Dzieciom to całodobowy program radiowy dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, nadawany w Internecie, w systemie DAB+ oraz przez aplikację Polskiego Radia, skierowany do rodzin z dziećmi z miast, mniejszych miejscowości i wsi.

Misją Polskiego Radia Dzieciom jest zachęcanie rodzin do wspólnego spędzania czasu i edukacja przez zabawę.

Stacja emituje program 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. Od godz. 7.00 nadawane są audycje dla dzieci, a od godz. 21.00 pasma dla rodziców, w których znajdują się między innymi audycje poradnikowe z udziałem uznanych ekspertów.

W audycjach poruszana jest różnorodna tematyka dostosowana w formie i treści do percepcji dzieci oraz pory dnia. W swojej ofercie programowej Polskie Radio Dzieciom ma audycje m.in. o tematyce kulturalnej, artystycznej, przyrodniczej, podróżniczej, sportowej, historycznej i popularnonaukowej. 

Polskie Radio Dzieciom, jako jedyne medium na rynku, kierując się misją Polskiego Radia, nie emituje na swojej antenie żadnych reklam. Rodzice mogą zatem czuć się bezpiecznie wiedząc, że ich dzieci nie usłyszą żadnych przekazów podprogowych. 

jo

Zobacz także