Redakcja Programów Katolickich

Reklamować Jezusa?

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2013 22:19
Rozmowa o kampaniach reklamowych wiary i ateizmu i o tym jak budować brand Kościołowi Katolickiemu i jak robić dobry PR wierze.
Reklamować Jezusa?
Foto: sxc.hu/public domain

Wiara, Kościół, Bóg to słowa, które u każdego wywołują jakieś skojarzenia. Czy ten u jednych pozytywny, a u innych negatywny stosunek do wspomnianych słów można dowolnie kształtować?

Czy za pomocą reklamy można przekonać, że przesłanie Kościoła jest atrakcyjne, albo wprowadzić modę na wiarę w Boga? A może coś co ma być dobre samo w sobie w ogóle reklamy potrzebuje? Jak duży wpływ ma na nas współczesna reklama i czy promowanie wiary lub ateizmu ma sens? Na czym powinny polegać takie kampanie?

Czy biskupi powinni być specjalistami od marketingu? A może to eksperci od reklamy stali się współczesnymi duszpasterzami i tylko od nich zależy dokąd pójdą prowadzone przez nich owce?

Goście: Monika Marta Przybysz, medioznawca; Adam Miecznikowski, dyrektor artystyczny w agencji reklamowej

Nocne Czaty w Czwórce, w niedzielę o 23.00. Zapraszamy!

Zobacz więcej na temat: wiara
Czytaj także

Zaufanie – co ono oznacza?

Ostatnia aktualizacja: 20.04.2013 12:00
W „Nocnych Czatach” dyskusja o zaufaniu. Czy łatwo jest zaufać innym?
rozwiń zwiń