Wiara, Kościół, Bóg to słowa, które u każdego wywołują jakieś skojarzenia. Czy ten u jednych pozytywny, a u innych negatywny stosunek do wspomnianych słów można dowolnie kształtować?
Czy za pomocą reklamy można przekonać, że przesłanie Kościoła jest atrakcyjne, albo wprowadzić modę na wiarę w Boga? A może coś co ma być dobre samo w sobie w ogóle reklamy potrzebuje? Jak duży wpływ ma na nas współczesna reklama i czy promowanie wiary lub ateizmu ma sens? Na czym powinny polegać takie kampanie?
Czy biskupi powinni być specjalistami od marketingu? A może to eksperci od reklamy stali się współczesnymi duszpasterzami i tylko od nich zależy dokąd pójdą prowadzone przez nich owce?
Goście: Monika Marta Przybysz, medioznawca; Adam Miecznikowski, dyrektor artystyczny w agencji reklamowej
Nocne Czaty w Czwórce, w niedzielę o 23.00. Zapraszamy!