– Ta książka robi bardzo dobre wrażenie na pierwszy rzut oka. Zachwycić potrafi zarówno okładka, dobry papier jak i ogrom fotografii – ocenia Piotr Zachara, redaktor naczelny magazynu "In Style". Na tym jednak jego dobre słowa na temat książki "100 idei, które zmieniły modę" się kończą, a zaczyna ubolewanie…
Po pierwsze, dlatego, że książka "nie brzmi dobrze". – Choć została napisana przez osobę, która jest autorytetem w dziedzinie mody, źle się ją czyta i nie podaje ona treści w sposób atrakcyjny – tłumaczy gość "Stacji Kultura". Jego zdaniem o wiele więcej można dowiedzieć się chociażby z zamieszczonych ilustracji, niż z tekstu.
Po drugie, nie porusza kwestii kontrowersyjnych dotyczących świata mody. – Na przykład tego, jak to pieniądze wpływają na trendy. Moda to jest przecież biznes – podkreśla Piotr Zachary.
Po trzecie, publikacja nie opisuje wszystkich ważnych idei. Przede wszystkim nie można w niej przeczytać o telewizji, która przecież w ogromny sposób wpływa na to, w co chcemy się ubierać.
Więcej w rozmowie Kasi Dydo i Kuby Kukli z Piotrem Zacharą.
ap