M.I.A. nie tylko śpiewa i komponuje, ale również projektuje ubrania i grafikę użytkową. Niemiecka firma Beck zaprosiła sześciu artystów do zaprojektowania etykiet zielonych butelek – podaje portal fpięć.pl.
- Moje życie wypełnia mash-up muzyki i sztuki – skomentowała projekt artystka . - Dzięki kreatywnemu myśleniu sztuką może być wszystko - dodała. Butelki, zaprojektowane przez artystów trafiły do sklepów 7 maja.
Wokalistka M.I.A. łączy elementy hip-hopu, electro i gatunków world music z różnych zakątków globu. Artystka znana jest z takich hitów jak "Paper Planes", "Jimmy", "Galang" czy "Sunshowers"..
M.I.A. jest artystką uwielbianą przez świat za swoją wyjątkową muzykę, buntowniczą postawę i kulturową mieszankę, której jest ikoną. W 2008 dostała nominację do Oscara za piosenkę z filmu "Slumdog Millionaire", a jej występ na gali Grammy – w zaawansowanej ciąży – wywołał istną sensację.
W 2005 roku premierę miał jej debiutancki album "Arular", zdobywając pochlebne opinie dotyczące niezwykle wyrazistego materiału. Teksty poruszające niełatwe tematy, takie jak bieda, przynależność narodowa, emigracja, wojny, stosunki społeczne, rewolucja, terroryzm i polityka, wyśpiewywane charakterystycznym wysokim głosem na tle niezwykłej muzyki, łączącej elementy etniczne z hip-hopem, grimem, dancehallem i elektro, zrobiły olbrzymie wrażenie na słuchaczach. W 2007 roku M.I.A powtórzyła swój sukces niezwykle wyrazistym albumem "Kala", który dorobił się w USA statusu Złotej Płyty, a na świecie kupiło go 1,5 miliona osób. Twórczość M.I.A. w pełni można docenić jedynie podczas koncertów, kiedy energia zawarta w utworach dosłownie eksploduje na scenie.
Etykieta zaprojektowana przez artystkę/ fot. YouTube
Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH >>>
sm