Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Martin Ruszkiewicz 03.11.2014

W kalendarzu listopad, a w sklepach już... święta

Mikołaje, choinki i bombki już zagościły w niektórych marketach i przypominają o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia. Dlaczego z takim wyprzedzeniem sprzedawcy wprowadzają nas w świąteczny nastrój?
W kalendarzu listopad, a w sklepach już... świętaGlow Images/East News

Kacper Osiecki, psycholog zachowań konsumenckich, mówił w radiowej Jedynce, że z punktu widzenia sieci handlowej wprowadzanie produktów bożonarodzeniowych w listopadzie jest ryzykowne, ale niezwykle skuteczne, gdyż wszyscy o tym mówią. Zdaniem psychologa Polacy zbyt łatwo ulegają wpływom marketingowym.

- Nie dajmy się nabrać na przedświąteczne oferty producentów, nie ulegajmy gorączce, która jest wywoływana nie dla naszego komfortu, lecz dla większych obrotów sprzedawców - zaznaczył gość Jedynki.

Zapraszamy do wysłuchania nagrania całej rozmowy z gościem radiowej Jedynki m.in. o gorączce świątecznych zakupów i o tym, czy reklamy odzierają magię świąt, w audycji "Cztery Pory Roku".

Prowadziła: Małgorzata Raducha
Goście:
psycholog zachowań konsumenckich Kacper Osiecki
Tytuł audycji:
Cztery Pory Roku

Data emisji: 3.11.2014

Godzina emisji: 9.10

mr/ag