Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Karina Duczyńska 15.10.2014

Co nas wkurza podczas zakupów?

Robienie zakupów powinno należeć do czynności przyjemnych. W końcu, skoro stać nas na coś nowego, dlaczego nie mielibyśmy się cieszyć? Tymczasem w praktyce bywa różnie. Opryskliwi, bądź nadgorliwi sprzedawcy, klienci wpychający się bez pardonu do kolejki, mdlący zapach - to tylko niektóre z elementów przyprawiających nas, klientów, o ból głowy.
Zakupy ni zawsze sprawiają nam radośćZakupy ni zawsze sprawiają nam radośćGlow Images/East News
Posłuchaj
  • Co najbardziej denerwuje nas podczas zakupów? Jak radzić sobie z namolnymi sprzedawcami i niesympatycznymi klientami? (Czwórka/Audycja nr 1)
Czytaj także

Czasem ze sklepu wychodzimy nie tylko z nową płytą, czy nowym ubraniem, ale także z wysoką gorączką. Nierzadko wina leży po stronie sklepu. Elementami, które sprawiają, że kręci nam się w głowie są zbyt głośna, dyskotekowa muzyka, dziwny, sztuczny, słodki zapach, bałagan, który pojawia się zwłaszcza w trakcie wyprzedaży, a także nadgorliwi sprzedawcy, którzy z wymuszonym uśmiechem na twarzy pytają, czego szukamy i czy nie mogliby nam jakoś pomóc. Ci ostatni są prawie tak samo drażniący, jak sprzedawcy-widma, których trzeba szukać na sklepowym zapleczu.

- W poszukiwaniu wymarzonego sprzętu, bądź ciucha nie pomagają także podejrzliwi ochroniarze, którzy drepczą za klientami krok w krok, patrząc im na ręce - zaznacza dziennikarka Czwórki Kasia Węsierska.

Czytaj także: Zakupy w sieci - to warto wiedzieć! <<<

Pozostali klienci sklepu także potrafią nieźle "namieszać". Podczas zakupów spacerują między pólkami nie rozglądając się wokół siebie. Wpadają na siebie nawzajem, a także na nas, nie zauważają kolejki do kas i depcząc nam po butach.

Słuchacze Czwórki mają swoje metody na omijanie różnych sklepowych niedogodności. Jakie? Zapraszamy do wysłuchania nagrania materiału dźwiękowego z audycji "Audycja nr 1".

kd, ac