Kacper Osiecki, psycholog zachowań konsumenckich, mówił w radiowej Jedynce, że z punktu widzenia sieci handlowej wprowadzanie produktów bożonarodzeniowych w listopadzie jest ryzykowne, ale niezwykle skuteczne, gdyż wszyscy o tym mówią. Zdaniem psychologa Polacy zbyt łatwo ulegają wpływom marketingowym.
- Nie dajmy się nabrać na przedświąteczne oferty producentów, nie ulegajmy gorączce, która jest wywoływana nie dla naszego komfortu, lecz dla większych obrotów sprzedawców - zaznaczył gość Jedynki.
Zapraszamy do wysłuchania nagrania całej rozmowy z gościem radiowej Jedynki m.in. o gorączce świątecznych zakupów i o tym, czy reklamy odzierają magię świąt, w audycji "Cztery Pory Roku".
Prowadziła: Małgorzata Raducha
Goście: psycholog zachowań konsumenckich Kacper Osiecki
Tytuł audycji: Cztery Pory Roku
Data emisji: 3.11.2014
Godzina emisji: 9.10
mr/ag