Opóźniony samolot, zagubiony bagaż, odwołany lot... - nieprzyjemności, które mogą nas spotkać na lotnisku albo na pokładzie samolotu jest wiele. Linie lotnicze w takich sytuacjach mają obowiązek odpowiednio się nami zająć.
- Powinni nas poinformować o opóźnieniu, możemy też prosić o wyjaśnienia przyczyn na piśmie - mówiła Katarzyna Martynowicz, prezes Stowarzyszenia Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie". Ekspertka zaznaczyła też, że powyżej dwóch godzin opóźnienia przysługuje nam wyżywienie na koszt przewoźnika i - jeśli to konieczne - nocleg w hotelu.
Martynowicz tłumaczyła też jak się zachować, gdy nasz bagaż zaginie.
***
Tytuł audycji: Cztery pory roku
Prowadził: Roman Czejarek
Gość: Katarzyna Martynowicz (prezes Stowarzyszenia Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie")
Data emisji: 13.04.2015
Godzina emisji: 10.20
pkur/asz