Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Anna Wiśniewska 10.11.2015

Biznes polubił zakupy w Internecie

Sprzęt IT czy materiały biurowe dla firmy przedsiębiorcy coraz częściej kupują online – informuje "Puls Biznesu".

Rośnie liczba klientów biznesowych, którzy robią zakupy dla firm w sklepach internetowych, a informacji o produktach również poszukują w sieci. Takie wnioski przynosi raport o najnowszych trendach w sprzedaży B2B przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, która przeprowadziła ankietę wśród kilkudziesięciu przedstawicieli kadry zarządzającej i pracowników w randze specjalistów.

44 proc. przebadanych firm z sektora B2B sprzedaje wielokanałowo

44 proc. przebadanych firm z sektora B2B sprzedaje wielokanałowo - oferuje swoje produkty i online, i offline. Tylko 4 proc. prowadzi sprzedaż wyłączenie za pośrednictwem sklepów stacjonarnych. 27 proc. przedsiębiorców deklaruje, że ma własny dział e-commerce, w którym sprzedażą internetową zajmuje się zazwyczaj od dwóch do pięciu pracowników.

PAP, awi