Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Bartosz Chmielewski 28.05.2012

Test gry: "Callisto" - wojna na klocki

- Jest to jedna z tych gier, przy których posiedzimy i pomyślimy i dopiero potem będziemy coś robić - mówił w Czwórce Błażej Kubacki z portalu grybezprądu.pl.
Test gry: Callisto - wojna na klocki

"Callisto" to szybka gra logiczna o prostych regułach. Każdy gracz próbuje swoimi klockami zająć jak największy obszar na planszy. Jednocześnie stara się przeszkodzić innym zawodnikom w rozbudowie ich terytoriów. Klocki należy dokładać tak, by przylegały do kolumn lub innych klocków w tym samym kolorze.

- Ta gra najlepiej się sprawdza najlepiej w cztery osoby, bo wtedy do końca nie wiadomo jaki będzie wynik, bo gracz, który na początku osiąga przewagę staje się obiektem ataków wszystkich pozostałych graczy - mówił w "Czwartym wymiarze" Michał Stajczak z wydawnictwa Piatnik.

Gra na tyle wciągnęła naszych redaktorów, że przegrany w pierwszej partii z Kamilem Jasieńskim Kuba Marcinowicz natychmiast zażądał rewanżu. Więcej na temat gry w nagraniu audycji.

/