Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
PAP
Anna Borys 06.08.2014

Świat pokochał nasze jabłka... czy powstanie marka "polskie jabłko"?

Takiej darmowej reklamy jak ostatnio jabłka nie miał żaden inny polski produkt. Protest "Postaw się Putinowi - jedz jabłka, pij cydr" dotarł do internautów na całym świecie. A marketingowcy apelują, by wykorzystać tę szansę - pisze "Gazeta Polska Codziennie".
Świat pokochał nasze jabłka... czy powstanie marka polskie jabłko?Glow Images/East News

Eksperci od marketingu nawołują rząd, by korzystając z ogólnoświatowego rozgłosu, stworzył markę "polskie jabłko" i zaczął intensywnie ją promować.
Niech świat się dowie, że Polska to nie tylko wódka i kiełbasa, ale też pyszne owoce - przytacza opinię specjalistów "Codzienna".

Szansa dla polskich produktów
Trzeba to zrobić tym bardziej, że inni wielcy producenci jabłek - Chiny i USA - nie będą chcieli dopuścić polskich sadowników - wobec których produktów Rosja nałożyła embargo - do swoich rynków zbytu - zaznacza "GPC".
Jak zauważa gazeta, pierwsza szansa pojawi się już w połowie sierpnia na targach Food Expo w Hongkongu.
Niestety, na 23 polskie firmy, które się tam wybierają, tylko trzy będą oferowały właśnie te, jak też i inne owoce - ubolewa "Codzienna", która w ramach własnej akcji "Polskimi jabłkami w Putina!" podaje przepis na naleśniki z duszonymi jabłkami.

Prezydent wspiera sadowników. W Ostrowie Wielkopolskim rozdawał jabłka

TVN24/x-news

PAP, abo