IAR
Artur Jaryczewski
07.09.2012
Biletomaty zamiast "okienek". Chaos na kolei
Na Dworcu Głównym w Krakowie nawet pół godziny trzeba stać w kolejkach, aby kupić bilet na pociąg. Wszystko przez oszczędności w PKP InterCity.
Kraków Główny - Budynek DworcowyHubert Waguła/ Wikimedia Commons
Posłuchaj
-
Grzegorz Szkaradek z PKP InterCity
Czytaj także
Spółka w całym kraju ogranicza liczbę kas. Tylko w Krakowie spółka zamknęła połowę dostępnych w hali dworca okienek. Podróżni muszą odczekać swoje w kolejkach. PKP InterCity w zamian proponuje kupno biletu przez internet lub telefon komórkowy. W hali dworca zamiast siedmiu otwartych kas stanęły trzy automaty do biletów. Jednak część z nich jest nieczynna z powodu awarii - mówi Grzegorz Szkaradek z PKP InterCity.
-Zdarzały się awarie, ale tych awarii jest coraz mniej. My składamy swoje uwagi do operatora tych automatów. Zawsze jak coś się wprowadza, to zdarzają się awarie i usterki. Ale będą coraz doskonalsze i podróżni będą zadowoleni z korzystania z tych automatów - podkreślił Szkaradek.
Podobne plany zamknięcia części okienek kasowych ma inny przewoźnik: Przewozy Regionalne.
Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>
IAR/aj