Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
IAR
Sylwia Mróz 10.12.2010

Nowe kanały PR przyciągną słuchaczy

Publicysta Mirosław Winiarczyk uważa, że zapowiedź uruchomienia w najbliższych dniach kolejnych kanałów tematycznych w Polskim Radiu, spowoduje wzrost słuchalności.
Nowe kanały PR przyciągną słuchaczy
Posłuchaj
  • Mirosław Winiarczyk: tego rodzaju rozwiązania to przyszłość mediów elektronicznych
Czytaj także

Prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński poinformował, że radio publiczne ma 65 kanałów tematycznych, a niebawem pojawią się trzy kolejne.

Mirosław Winiarczyk, który specjalizuje się w tematyce kulturalnej uważa, że tego rodzaju rozwiązania to przyszłość mediów elektronicznych.

Kanały tematyczne są dostępne na platformie moje.polskieradio.pl. Prezes Polskiego Radia Jarosław Jarosław Hasiński przypomniał, że wykorzystują one możliwości internetu, dzięki któremu jest możliwe dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dzięki tak szerokiej ofercie programowej będzie możliwe stworzenie czegoś na kształt "supermarketu radiowego", w którym słuchacz będzie mógł dokonywać wyboru w bardzo bogatej ofercie tematycznej.

Jarosław Hasiński poinformował, że do końca roku wystartuje również projekt "radia na wizji", które będzie polegać na transmisji wideo ze studia. Według założeń, będzie on dostępny między innymi w sieciach kablowych.

sm