Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
IAR / PAP
Agnieszka Kamińska 06.07.2011

Politycy odwiedzą nas w domu przed wyborami

"Rzeczpospolita" pisze, że PO i PiS chcą w czasie kampanii wyborczej dotrzeć do jak największej liczby Polaków za pomocą internetu i bezpośrednich spotkań.

To efekt nowego kodeksu wyborczego, który zabrania stosowania w kampanii telewizyjnych spotów i billboardów. Oprócz tego, jak dowiedziała się gazeta, w połowie lipca Platforma Obywatelska uruchomi kilka portali internetowych adresowanych do konkretnych grup społecznych.

Mają umożliwić nie tylko dotarcie do wyborców, ale też błyskawiczny kontakt pomiędzy osobami prowadzącymi kampanię w różnych częściach kraju.

PO planuje też kampanię bezpośrednią, czyli odwiedzanie wyborców w ich własnych domach. Na taki rodzaj kampanii główny ciężar chce też położyć PiS. W partii coraz poważniej mówi się także o stworzeniu własnych mediów. PiS przygotowuje się do uruchomienia jeszcze w wakacje nowego tygodnika. Jego kampania reklamowa mogłaby pomóc obejść zakaz płatnych spotów i billboardów. Więcej na ten temat - w "Rzeczpospolitej".

IAR, agkm