Jak muzyka zrasta się z obrazem w kinie?
Jakie są przyczyny tak gwałtownego spadku czytelnictwa gazet? Czy tylko rewolucja technologiczna?
– Jedna z agencji reklamowych zabłysnęła przez chwilę reklamą, na której znajdował się nagrobek prasy drukowanej. Tam była data: rok 2012. Sześć lat później prasa ciągle żyje i w moim przekonaniu tak będzie dalej. Jest jej bardzo ciężko, bo w ciągu 5 lat sprzedaż dzienników spadła o jedną trzecią – mówi Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy.
– Jeżeli porównamy polski rynek prasowy np. z francuskim, to różnica polega na tym, że w naszym kraju jest brak dystrybucji w niedzielę – dodaje Eryk Mistewicz, prezes Instytutu Nowych Mediów.
Co może uratować prasę? Jak sytuacja wygląda w innych państwach Europy? Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.