Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Ula Kaczyńska 23.08.2012

Barwy kampanii społecznej

Kampanie społeczne powinny zmuszać do myślenia, niekoniecznie zaś muszą szokować i słono kosztować. Jak samemu przygotować taką akcję radzą fachowcy z Creative Studio.
fragment kampanii Legalna kultura, prod. Creative Studiofragment kampanii "Legalna kultura", prod. Creative Studiomat. prasowe/Creative Studio
Posłuchaj
  • Kasia Tarnopolska sprawdza, jak się robi kampanię społeczną.
Czytaj także

Kampania społeczna to nic innego, jak kampania promocyjna, tyle że jej celem nie jest promocja produktu czy usługi, która ma przynieść zysk. W kampanii społecznej promuje się ideę .

- Zależy nam, żeby nasze filmy nie były tylko zlepkiem pustych obrazów, ale żeby prowokowały do myślenia - tłumaczy Filip Zawadzki z Creative Studio . - Więc już na etapie tworzenia samej kreacji staramy się uniknąć banału.

Creative Studio działa w Krakowie, a w dorobku ma m. in. kampanie poświęcone legalnej kulturze i schizofrenii.

- Każdy filmik jest naszą własną kreacją. Wszystko tworzymy sami, albo z pomocą przyjaciół - przyznaje rozmówca Kasi Tarnopolskiej. - Ale, że kamera nie wszystkich lubi, czasami musimy komuś odmówić. I dodaje: - Raczej nie płacimy osobom, które wystepują w naszych produkcjach. Chcemy, żeby angażowały się w projekt dla idei, a nie dla przelewu na konto .

Czy na kampanii można zarobić u jak wygląda produkcja spotu społecznego dowiesz się słuchając materiału Kasi Tarnopolskiej.


kul