Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Jedynka
Jarosław Krawędkowski 06.02.2018

„Polska smakuje” w aplikacji na smartfona

Hasło "Polska smakuje" od kilku już lat firmuje dużą kampanię, której celem jest promocja polskich produktów rolno-spożywczych w kraju i zagranicą.
Posłuchaj
  • O kampanii "Polska smakuje", której celem jest promocja polskich produktów rolno-spożywczych w kraju i zagranicą, mówi w Agro Faktach radiowej Jedynki dyrektor KOWR, Witold Strobel./Aleksandra Tycner, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.
Czytaj także

Wcześniej zajmowała się tym Agencja Rynku Rolnego, a od września 2017 roku robi to Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, który zaproponował nowe elementy w tej promocji.

− Włosi, Francuzi mają swoje rozpoznawalne narodowe marki, Polska też powinna taką wypracować - mówi dyrektor KOWR, Witold Strobel.

Polska smakuje tworzy polską markę

Stąd lansujemy hasło „Polska smakuje” i chcielibyśmy aby ten znak był rozpoznawalny, i który oferujemy producentom nie wytwarzających rozpoznawalnych marek, mówi gość Agro Faktów.

− Na użytek krajowy jest strona www.polskasmakuje.pl, ale także aplikacja mobilna - dodaje Witold Strobel.

Na stronie „Polska smakuje” produkty regionalne i tradycyjne

− Chodzi o to, aby pod tym hasłem „Polska smakuje” zebrać producentów żywności certyfikowanej, produkowanej tradycyjnie czy w regionach. Producenci takiej żywności będą mogli rejestrować się na naszej stronie, mówi gość radiowej Jedynki.

Aplikacja lokalizuje ciekawe i smaczne produkty

− Dzięki aplikacji, można dowiedzieć się, co w okolicy, w której akurat się znajdujemy, można znaleźć coś ciekawego do skonsumowania, poznania czy kupienia - mówi Witold Strobel.

− Konsumenci będą mogli też sami oceniać i rekomendować produkty - dodaje Strobel.

Na razie nie wszystkie funkcjonalności są gotowe, ale już można stronę www.polskasmakuje.pl odwiedzać i pobierać z niej aplikację. A rejestracja produktów jest darmowa.

Aleksandra Michałek – Tycner, jk