Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Paulina Jakubowska 27.10.2016

Światowy Dzień Dziedzictwa Audiowizualnego - pytania o przyszłość

W Polsce zasięg emisji cyfrowej radia obejmuje ponad 50% populacji kraju. Coraz więcej osób używa urządzeń mobilnych i słuch radia przez aplikacje na swoich smartfonach. A jak będzie za 5 lat?
Posłuchaj
  • Jaka będzie przyszłość mediów - dyskusja w studiu (Czat Czwórki/Czwórka)
Czytaj także

Eksperci są zgodni: digitalizacja jest nieunikniona. Jak to zrobić i kiedy dyskutowano podczas Europejskiego Forum Radiowego w Krakowie, gdzie spotkali się szefowie największych mediów publicznych z całej Europy, przedstawiciele Europejskiej Unii Nadawców oraz reprezentanci przemysłu motoryzacyjnego.
tytuł

Piotr Firan o przyszłość mediów zapytał swoich gości: Tomasza Łysakowskiego, psychologa, Annę Miotk z Polskich Badań Internetu i medioznawcę dr Marka Troszyńskiego. - Internet to jest medium, które jest w tej chwili najbardziej dynamiczne, jego populacja w Polsce cięgle rośnie - w tej chwili wynosi 25 milionów internautów - mówi Anna Miotk. - Ogromną siłą są serwisy społecznościowe - dodaje. 

Tomasz Łysakowski zwraca uwagę na ogromną siłę tego medium, ale też na jego popularność w zależności od grup wiekowych. Marek Troszyński stawia pytania o granice między telewizją, a internetem, ryzykuje stwierdzeniem, że dla wielu z nas telewizja jest już internetem, a internet telewizją. Czwórkowi eksperci próbują odpowiedzieć na pytania o przyszłość mediów, o to jak społeczeństwo reaguje na przeróżne nowinki techniczne.

***

Tytuł audycji: "Czat Czwórki"

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Tomasz Łysakowski (psycholog), Anna Miotk (Polskie Badania Internetu), dr Marek Troszyński (medioznawca z Collegium Civitas)

Data emisji: 27.10.2016

Godzina emisji: 15.07

pj