Jedynka
Anna Burzyńska
03.10.2016
Ekspert radzi: warto być dociekliwym klientem
- Emocje są złym doradcą, a sprzedawcy bazują na emocjach. Np. katalogi biur podróży mają wzbudzać zainteresowanie, a wręcz pożądanie zakupu danej wycieczki, a rzeczywistość na miejscu czasem nie pokrywa się ze zdjęciami z katalogu - uprzedza mecenas Jarosław Chałas.
Posłuchaj
-
Prawa konsumenta, o których trzeba pamiętać idąc do biura podróży (Patrz na prawo/Jedynka)
Czytaj także
Ekspert podkreśla, że zależy zwracać uwagę na umowę. - Jest ona podstawowym źródłem praw i obowiązków. Osoby, które są bardzo szczegółowe, dociekliwe, może i są trudnymi klientami dla biur podróży, ale poprzez takie podejście zabezpieczają się przed niemiłymi zaskoczeniami. W umowie z reguły zapisane jest wszystko i tam będziemy znajdowali nasze ewantualne roszczenia - radził mec. Chałas.
Jak odczytywać informacje z katalogu? Jakie szkody obejmuje standardowe ubezpieczenie oferowane przez biura podróży? Co zrobić, gdy hotel nie odpowiada obiecywanym standardom albo gdy zaginie nasz bagaż? O tym w nagraniu audycji.
***
Tytuł audycji: "Patrz na prawo"
Prowadzi: Anna Grabowska
Gość: mec. Jarosław Chałas (prawnik)
Data emisji: 1.10.2016
Godzina emisji: 19.11
ab/pg