Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Polskie Radio Dzieciom
Adam Koniecki 14.10.2019

Marketing skierowany do rodziców i dzieci

Jak poradzić sobie z tym zalewem reklamowym i w nim nie utonąć? Czy da się odsiać z niego informacje naprawdę istotne, a jeśli tak, to jak to zrobić? Czy istnieje marketing wartości, któremu można zaufać? A może jednak zawsze powinniśmy traktować przekaz marketingowy z dystansem?

Ponoć ktoś kiedyś wszedł do sklepu, kupił tylko to, co zamierzał, a potem wyszedł. Brzmi nieprawdopodobnie? Chyba tak, bo częściej doświadczamy czegoś zupełnie odwrotnego: idziemy do sklepu po chleb, a wracamy z siatkami pełnymi zakupów, czasami zapominając o chlebie...

To efekt działania marketerów, którzy sprytnie skonstruowanym przekazem marketingowym próbują wcisnąć nam produkty, których w większości nie potrzebujemy. Szczególnie łakomym kąskiem dla nich jesteśmy my, rodzice, zwykle nieżałujący pieniędzy dla dobra naszych dzieci.

Marketing skierowany do rodziców i dzieci - jak nie dać sobie wmówić, że muszę coś kupić ?

Gość audycji: Magdalena Grabala z agencji Human2Human Communication, pracująca w marketingu od 15 lat.

Rozmawiał Marcin Perfuński.

Data emisji: 14.10.2019

Godzina emisji: 22:00

Audycja "Strefa rodzica" od poniedziałku do piątku w godz. 21.00 - 23.00.

Polskie Radio Dzieciom ma profil na Facebooku raz konto na Instagramie - można tam znaleźć więcej informacji o aktywnościach antenowych i poza antenowych!