Uklański uważany jest za jednego z najbardziej znaczących polskich artystów. Jego twórczość, wyjątkowa w swej formalnej różnorodności, polemiczna, a zarazem charakteryzująca się konceptualnym rygorem, od połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku postrzegana jest jako jedna z najbardziej interesujących praktyk artystycznych jego pokolenia.
Czterdzieści i cztery, to niekonwencjonalne ujęcie wystawy przekrojowej, zaprojektowanej w całości przez artystę. W skład wystawy wchodzą nowe prace, w tym monumentalna tkanina Bez tytułu (Rozwarte), 2012, cykl fotografii Bez tytułu (Pornalikes), 2002–2012, oraz instalacja Bez tytułu (Polska Über Alles), 2012, łącząca emblematyczne elementy znane z wcześniejszych prac artysty – Dance Floor (1996) i Nazistów (1998).
Z kolei twórcy teatru TR Warszawa zwracają się do swoich widzów o pomoc. Siedziba teatru przy Marszałkowskiej ma zostać wkrótce oddana przedwojennym właścicielom. Plany budowy nowej przy pl. Defilad, odkładane są na coraz dalszą przyszłość. TR Warszawa grozi utrata budynku i sceny. Dlatego też Fundacja TR Warszawa, wspierająca TR od 2007 roku, organizuje publiczną akcję zbiórki pieniędzy pod nazwą "Kup sobie Teatr!”. Głównym celem akcji jest zebranie środków finansowych na wykupienie obecnej siedziby oraz poprawienie zaplecza technicznego teatru, poprzez zakup nowego sprzętu.
Do wysłuchania rozmów zaprasza Adam Suprynowicz