Sonata fortepianowa As-dur Beethovena. Które wykonanie najlepsze?

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2025 19:00
Sonata fortepianowa As-dur op. 110 Ludwiga van Beethovena stanęła przed Płytowym Trybunałem Dwójki. Jej różne wersje wysłuchało, a następnie oceniło jury w składzie: Emilia Karolina Sitarz, Karol Radziwonowicz i Wojciech Michniewski. O tym, które wykonanie jest najdoskonalsze, dowiadujemy się na końcu audycji.
Wojciech Michniewski, Karol Radziwonowicz, Emilia Karolina Sitarz, Jacek Hawryluk
Wojciech Michniewski, Karol Radziwonowicz, Emilia Karolina Sitarz, Jacek HawrylukFoto: Piotr Podlewski / Polskie Radio

To wydanie audycji odbyło się z udziałem Emilii Karoliny Sitarz, Karola Radziwonowicza i Wojciecha Michniewskiego w roli jurorów. Przewodził Jacek Hawryluk.

Posłuchaj
119:42 2025_03_09 15_00_04_PR2_Plytowy_Trybunal_Dwojki.mp3 Sonata fortepianowa As-dur Beethovena. Które wykonanie najlepsze? (Płytowy Trybunał Dwójki)

 

***

Tytuł audycji: Płytowy Trybunał Dwójki

Prowadzenie: Jacek Hawryluk

Goście: Emilia Karolina Sitarz, Karol Radziwonowicz i Wojciech Michniewski

Data emisji: 9.03.2025

Godzina emisji: 15.00

Czytaj także

Sonata "Patetyczna". Jury doceniło wykonanie argentyńskiej pianistki Ingrid Fliter

Ostatnia aktualizacja: 08.08.2020 12:36
Podczas dzisiejszego Płytowego Trybunału Dwójki usłyszeliśmy wykonania Sonaty fortepianowej c-moll op. 13 "Patetycznej" Ludwiga van Beethovena. Oceniło je jury w składzie: Andrzej Sułek, Karol Radziwonowicz i Marek Bracha.
rozwiń zwiń