Polskie Radio
Section05

Wojciech Mann

Alicja Resich-Modlińska i potyczki zza kulis radia i telewizji

Rzadko który dziennikarz pochwalić się może tak dużym i wszechstronnym doświadczeniem, jak autorka i gospodyni "Wieczoru z Alicją". Z tego doświadczenia pełnego ciekawych, a nawet humorystycznych historii, płyną też cenne nauki, którymi Alicja Resich-Modlińska dzieli się ze swoimi czytelnikami oraz słuchaczami radiowej Jedynki.
Zobacz więcej na temat:  dziennikarstwo KSIĄŻKA Maria Czubaszek Polskie Radio radio telewizja telewizja publiczna

Trójkowa kampania odniosła sukces w najtrudniejszej kategorii

Kategoria "Kampania", w której Program 3 Polskiego Radia zdobył nagrodę przyznawaną przez Klub Twórców Reklamy, uchodzi za najtrudniejszą. - Kampanię trzeba nie tylko dobrze wymyślić, ale i doskonale zrealizować - podkreśla Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny agencji Walk Creative, która przygotowała kampanię "Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie".
Zobacz więcej na temat:  Artur Andrus Dawid Podsiadło Michał Nogaś Trójka Zbigniew Zamachowski