Polskie Radio
Section05

hotel

Oszustwo "na kwaterę". Jak nie dać się nabrać?

Co czwarty Polak skończył już tegoroczny urlop, ale wielu z nich dopiero planuje wakacyjny wyjazd i przegląda w internecie oferty noclegowe. Zachęceni wyjątkowo niską ceną i dogodną lokalizacją, nie sprawdzamy tych ofert do końca, a nasz brak czujności i, nierzadko pośpiech, wykorzystują oszuści. W okresie wakacyjnym popularne stało się oszustwo "na kwaterę" nazywane także oszustwem "na apartament". Jak się przed nim uchronić?
Zobacz więcej na temat:  Karol Gnat Trójka STYL ŻYCIA społeczeństwo podróże Józef Niewiarowski wakacje oszustwo oszustwa pokój wynajem

Dom na kółkach gwiazdy muzyki country. Bus Dolly Parton stał się hotelem

Pojazd przemierzył tysiące mil po drogach Stanów Zjednoczonych, gdy Dolly Parton wyruszała w trasy koncertowe. Dziś niemal każdy może poczuć się, jak gwiazda muzyki, bowiem luksusowego busa piosenkarki można wynająć, jak zwykły hotelowy pokój. 
Zobacz więcej na temat:  Radio kierowców Polskie Radio Kierowców Polskie Radio kierowca kierowcy samochód samochody motoryzacja radio kierowcow radiokierowcow radiokierowców radio kierowców online radio kierowców jedynka polskie radio kierowców online radio dla kierowców polskie radio kierowcow polskie radio kierowców dab+ radio kierowcow 24 polskie radio kierowcy radio kierowców 24 country kamper USA Stany Zjednoczone

"Rygor. Goście hotelu Arago" – historia polskiego wywiadu w Algierze na kartach komiksu

Historię można poznawać nie tylko poprzez książki. Udowadniają to Marek Oleksicki i Tobiasz Piątkowski, autorzy komisu "Rygor. Goście hotelu Arago". Komiks opowiada o polskiej ekspozyturze wywiadowczej działającej w czasie II wojny światowej, a dokładnie o losach jej szefa Mieczysława Słowikowskiego, który podając się za biznesmena, zdołał zorganizować siatkę wywiadowczą na całym wybrzeżu Algieru.
Zobacz więcej na temat:  Trójka Katarzyna Cygler KULTURA komiks historia Polski II wojna światowa Algier szpieg wywiad

"Czekamy na tę decyzję". Przedstawiciel branży hotelarskiej o zniesieniu limitu gości

Branża hotelarska potrzebuje wielu miesięcy, jeśli nie lat, na zbliżenie się do wyników operacyjnych sprzed COVID - uważa Marcin Mączyński z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Bezpieczeństwo higieniczne będzie priorytetem - dodał, odnosząc się do zapowiedzi zniesienia limitu gości.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA pandemia COVID-19 turystyka wypoczynek Koronawirus w Polsce społeczeństwo