Praca "na słuchawce" - szansa na karierę czy ślepy zaułek?

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2016 17:53
Praca w call center kojarzy nam się z typowo studenckim zajęciem, tymczasem coraz więcej osób zostaje w niej dłużej, awansuje i osiąga sukcesy.
Audio
  • Wiktor Doktór i Marcin Łukasik, znawcy branży call center, opowiadają o tego rodzaju pracy - szansach i wyzwaniach z nią związanych (Się mówi/Czwórka)
Pracując na słuchawkach można się rozwijać, uczyć, awansować
Pracując "na słuchawkach" można się rozwijać, uczyć, awansowaćFoto: Glow Images/East News

Marcin Łukasik dziś sales manager w firmie UniCall Communication Group Poland, swoja ścieżkę kariery zaczynał od pracy "na słuchawce", po trzech miesiącach awansował na team leadera, następnie wspinał się wyżej. Podkreśla, że już pierwsze stanowisko, które objął w firmie dawało mu duże możliwości - szkolenia, rozwój, szanse na awans zarówno poziomy, jak i pionowy. - Miałem to szczęście, że trafiłem do firmy, która inwestowała w pracowników - mówi w Czwórce.

Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio zwraca uwagę, że mówiąc o złej sławie call center mówimy o 20 latach tej branży w Polsce, a przez ten czas wiele się zmieniło. - Dziś znajdziemy i czarnego konia, i wybitnych leaderów branży.

Czwórkowi goście podkreślają ewolucję branży call center, w tym także poprawę komfortu pracy, osób zatrudnionych "na słuchawce". Pokazują, jak zmieniły się te firmy i że można w nich zostać na dłużej.

***

Tytuł audycji: Się mówi

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Wiktor Doktór (prezes Fundacji Pro Progressio), Marcin Łukasik (sales manager w firmie UniCall Communication Group Poland)

Data emisji: 31.03.2016

Godzina emisji: 14.00

pj/gs

Czytaj także

"Awanse na dobre finanse". Jak działa samopomoc studencka?

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2016 10:00
"Awanse na lepsze finanse" to projekt, który ma pomóc zwiększyć szanse żaków na otrzymanie wymarzonej posady.
rozwiń zwiń