Bartek Sibiga Jaka jest różnica między celebrytą a influencerem? Pierwszy znany jest z twarzy, ale nikt tak naprawdę nie wie, co on robi. Influencer zaś to osoba, której fani wiedzą, co je na śniadanie, obiad i kolację, co lubi...
- Osoby z Generacji Z, lub tak zwani "digital natives", inaczej postrzegają rzeczy, dlatego inaczej trzeba się z nimi komunikować - mówi Bartek Sibiga, który w rozmowie z Mateuszem Kulikiem wyjaśnia też, co dokładnie znaczy "teen marketing". - To po prostu komunikacja z młodzieżą, głównie ze wspomnianym pokoleniem. Tutaj pojawia się ktoś taki jak influencer, czyli rodzaj internetowego celebryty - zaznacza zaproszony gość.
E-book "Teen marketing - jak komunikować się z pokoleniem digital natives?", który stworzył wspólnie z Mateuszem Krogulcem, powstał z myślą o pracownikach reklamy, szefach działów marketingu, dyrektorach, analitykach, socjologach, badaczach, ale również o mogących spojrzeć na siebie z innej strony nastolatkach. - Pokolenie Z to grupa wyczulona na fałsz w komunikacji. Najważniejsze jest to, żeby mówić do nich ich językiem. Ważne jest też to, aby to, co przekazujemy było na czasie - podkreśla Bartek Sibiga.
W "Pierwsze słyszę" zaproszony ekspert mówi też o tym, dlaczego korzystanie z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych zaczyna być dominujące, które aplikacje mobilne są już passé oraz gdzie w sieci można znaleźć stworzonego przez niego e-booka.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Mateusz Kulik
Gość: Bartek Sibiga (DDOB, współautor e-booka "Teen marketing - jak komunikować się z pokoleniem digital natives?")
Data emisji: 14.06.2017
Godzina emisji: 8.08
jsz/kd