Siłą Instagrama są zdjęcia, obrazy, wideo. To krótka, ale dobitna forma przekazu, która jest coraz bardziej atrakcyjna i coraz bardziej reprezentatywna dla młodego pokolenia Małgorzata Dumin
O zasięgu naszego posta decyduje także pora publikacji. - Jak pokazują wszelkie statystyki, lepiej wrzucić go albo rano, albo wieczorem. Wtedy jest szansa, że trafimy do tych, którzy w drodze do pracy przeglądają społecznościówki, albo do tych, którzy wieczorem znajdują chwilę, by posiedzieć w sieci - podpowiada gość Czwórki.
Ale dobrze prowadzony IG, to nie tylko zdjęcia, spójność profilu, hasztagi. To także strategia działania. Jak się ją tworzy i realizuje? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.
***
Jak założyć kanał na YouTube?
Tytuł audycji: Dajesz radę
Prowadzi: Marta Hoppe
Gość: Małgorzata Dumin (dyrektor GLOW by LifeTube - agencji influencer marketingu)
Data emisji: 24.05.2019
Godzina emisji: 14.08
kul