"Copyfighter". Inne spojrzenie na reklamę

Ostatnia aktualizacja: 22.06.2015 07:59
"Copyfighter" Łukasza Krakowiaka to opowieść o tym, dlaczego reklamy są, jakie są. I o tym, dlaczego nie warto być dyrektorem kreatywnym w agencji.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: pixabay.com

Okł. książki "Copyfighter" Okł. książki "Copyfighter"

Artur zostaje copywriterem, znając ten zawód tylko z hollywoodzkich filmów. W polskich realiach zamiast "fur" i "loftów" czeka na niego umowa śmieciowa i zgniłe kompromisy. O swojej książce i o tym, ile jest prawdy w historii Artura, opowie w "Stacji Kultura" Łukasz Krakowiak, autor "Copyfightera".

W programie zaprosimy Was także na reportaż "Analogiczne historie życiowe", którego autorką jest Magdalena Skawińska.

***

Na "Stację Kultura" zapraszamy we wtorek (23.06) w godz. 10.00-11.00. Audycję prowadzi Katarzyna Dydo.

kd/iwo