Kot w reklamie. Jako ozdoba szyldu, albo trolejbus?

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2018 15:54
Wystawa "Logotypy" to graficzna prezentacja produktów różnych branż i marek, których motywem przewodnim jest kot. Katarzyna Boś, autorka prac, potraktowała koty jako wyzwanie do poszukiwania całkiem nowych rozwiązań.
Audio
  • O wystawie "Logotypy" w Lublinie opowiada autorka prac Katarzyna Boś (Stacja Kultura/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Haywiremedia/Shutterstock.com

"Logotypy", czyli projekty wymyślonych firm z różnych branż - wszystkie z motywem kota - to… praca zaliczeniowa na studiach. - Mamy więc kota "wpisanego" w pierwszą literę kawiarni, kota na butelce z winem Katte, kota patrzącego w niebo na szyldzie w pubie i "katushi", czyli kota jako reklamę sushi. Jest także kot-trolejbus - mówiła w rozmowie z Czwórką Katarzyna Boś.

Autorka wykorzystała wizerunki tych sympatycznych zwierząt, ale także odgłosy jakie wydają. Wystawę oglądać można w Domu Słów w Lublinie. Czym jeszcze Katarzyna Boś zaskoczyła swoich odbiorców? O tym w nagraniu materiału reporterskiego, przygotowanego przez Weronikę Puszkar.

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Data emisji: 7.05.2018

Godzina emisji: 12.45

kd/ac

Czytaj także

"Szczęście na czterech łapach". Pomagamy zwierzakom!

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2018 16:36
- Obecnie w schronisku przebywa ok. 700 psów i 35 kotów. Zbliża się wiosna i trzeba spodziewać się, że tych zwierząt niebawem będzie znacznie więcej - mówiła Patrycja Jarosz, przedstawicielka Schroniska na Paluchu, z którym PolskieRadio.pl organizuje akcję "Szczęście na czterech łapach".
rozwiń zwiń
Czytaj także

Buldożek francuski, mops - kłopoty z rasami brachycefalicznymi

Ostatnia aktualizacja: 05.02.2018 17:40
Krótki pyszczek, wyłupiaste oczy i charakterystyczna sylwetka - to cechy opisujące psy brachycefaliczne. Ten termin oznacza bardzo krótką kufę, która powoduje wiele problemów zdrowotnych.
rozwiń zwiń